عیدی همراه اول

عیدی همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

عیدی همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد. همراه اول برای آغاز سال چدید به تمام مشترکان خود اعتبار داخل شبکه هدیه می‌دهد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور همراه اول به مناسبت آغاز بهار طبیعت و سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و فرا رسیدن نوروز، به تمامی مشترکان خود اعم از مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری، در پنج سطح مختلف و به صورت کاملا تصادفی عیدی می‌دهد.

جزئیات عیدی همراه اول

عیدی همراه اول به مشترکان به صورت اعتبار داخل شبکه برای تمامی همراه اولی‌ها در نظر گرفته شده و از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ قابل استفاده است. پنج سطح این عیدی که در قالب اعتبار داخل شبکه به مشترکان ارائه می‌شود شامل مبالغ ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار ریالی است.

عیدی همراه اول

مشترکان برای بهره‌مند شدن از این طرح می‌توانند به صورت رایگان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۴۰۰ مربع (#1400*) یا با مراجعه به آدرس my.mci.ir نسبت به دریافت اعتبار داخل شبکه و استفاده از آن در مکالمات خود یا برای ارسال پیامک داخل شبکه و اینترنت آزاد اقدام کنند. بر اساس اعلام همراه اول، ثبت نام و دریافت این طرح فقط برای یک بار و تنها در طول بازه زمانی اعلام شده امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*