هدیه نوروزی ایرانسل

هدیه نوروزی ایرانسل به مشترکان به مناسب آغاز سال ۱۴۰۰

جزئیات هدیه نوروزی ایرانسل اعلام شد. ایرانسل به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ به مشترکان خود عیدی مکالمه و اینترنت رایگان می‌دهد.

اپراتور ایرانسل جزئیات هدیه نوروزی خود را اعلام کرد و به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ به مشترکان این اپراتور، هدایای ویژه دیجیتال، مکالمه و اینترنت ارائه می‌شود. روابط عمومی ایرانسل ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به هموطنان، اعلام کرد مشترکان می‌توانند از هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیه مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایراسنل من و ۲۸ میلیون جایزه نقدی و بسته های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل بهره‌مند شوند.

جزئیات هدیه نوروزی ایرانسل

مکالمه و اینترنت رایگان

تمامی مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۹ تا روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع (#5*) یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه ایرانسلی و یک گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت کنند. اعتبار این بسته هدیه از زمان فعال‌سازی به مدت یک ساعت است.

۱۴ گیگ اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من

از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ایرانسل هر روز به ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل منِ، گوشی موبایل خود را تکان می‌دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. این بسته هدیه تا پایان همران روزی که دریافت و فعال شد اعتبار دارد و هر مشترک فقط یک بار می‌تواند آن را دریافت کند.

همچنین ایرانسل در بخش تکانه اپلیکیشن ایرانسل من، ۵ ربع سبکه بهار آزادی را به ۵ نفر از مشترکانی که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی موبایل خود داده باشند، هدیه می‌دهد.

۲۸ میلیون جایزه نقدی و بسته اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز

ایرانسل در اپلیکیشن پیشواز نیز هدیه نوروزی به مشترکان خود می‌دهد. در این اپلیکیشن جوایز ویژه‌ای مانند ۲۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه در نظر گرفته شده است که تا روز ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ امکان دریافت این جوایز را خواهید داشت. این جوایز شامل یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی، ۱۴ جایزه ۱ میلیون تومانی و جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر می‌شود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیشن پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴۰ میلیون ریالی امتحان کنند. برای هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، یک امتیاز دریافت خواهید کرد.

همچنین با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، تمام مشترکان می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن به عنوان یکی از ۱۴ برنده جایزه ۱ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بار فغال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر دارد.

تمام مشترکان با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی نیز می‌توانند یکی از ۱۴۰۰ برنده اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی باشند. هر بار فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*