جریمه خودروها با پهپاد

جریمه خودروها با پهپاد توسط پلیس در نوروز ۱۴۰۰

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرده است که پلیس در نوروز ۱۴۰۰ اقدام به جریمه خودروها با پهپاد کرده است.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای همراهی و همکاری با پلیس در روز طبیعت، عنوان کرد که پلیس در نوروز امسال به جریمه خودروها با پهپاد پرداخت و بیش از ۱۰۰ خودرو را اعمال قانون کرد.

سردار رضایی در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ از تفرج‌گاه‌ها، تفریح‌گاه‌ها و پارک‌های استان تهران به صورت هوایی بازدید به عمل آورد. جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که مردم شریف ایران همواره در تمام زمینه‌ها با پلیس همکاری کرده‌اند، بیان کرد که مردم شریف مانند سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت را رعایت نموده و تلاش کرده‌اند تا حد ممکن از منازل خود خارج نشوند.

سردار قاسم رضایی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به خصوص در روز طبیعت تقدیر و تشکر به عمل آورد و عنوان کرد که ان‌شاءالله ویروس کرونا به زودی نابود خواهد شد و مردم شریف ایران در سال‌های پیش رو در کمال آرامش و آسایش به انجام سنت‌های سال نو خواهند پرداخت. سردار رضایی در ادامه به مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا مراجعه کرد و به بازدید از تمام محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

جریمه خودروها با پهپاد برای اولین بار

وی در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در رصد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اظهار کرد پلیس امسال برای اولین بار به جریمه خودروها با پهپاد پرداخت. رضایی با تأکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و هوشمند در انجام مأموریت‌های محوله اعلام کرد که امسال در ایام نوروز ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپاد توسط پلیس جریمه شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*