بهترین ساعت های هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند سال ۱۳۹۹ از نظر گجت نیوز

در این ویدیو به معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال ۱۳۹۹ از نظر گجت نیوز پرداخته‌ایم و نگاهی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها انداخته‌ایم.

در سری معرفی بهترین های سال ۱۳۹۹ از نظر گجت نیوز، اکنون نوبت به ساعت های هوشمند رسیده است. این روزها ساعت های هوشمند یا اسمارت واچ‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و این گجت‌های جذاب روز به روز در حال پیشرفت هستند. قابلیت‌های ساعت های هوشمند محدود به نمایش ساعت و تقویم نمی‌شود و امکاناتی چون وب‌گردی، تماس گرفتن، پاسخگویی به نوتیفیکیشن‌ها، قابلیت‌های تناسب اندام و سلامتی و حتی تماشای ویدیوهای یوتیوب را به کاربران ارائه می‌کنند.

در حال حاضر علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت‌های مختلفی به تولید و عرضه ساعت های هوشمند روی آورده‌اند و تنوع این گجت در بازار بسیار بیشتر از قبل شده است. حتی شرکت‌هایی مانند اوپو و وان پلاس نیز به تازگی وارد بازار ساعت های هوشمند شده‌اند. در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو، بهترین ساعت های هوشمند سال ۹۹ را به شما معرفی کنیم. از نظر گجت نیوز،‌ این پنج گزینه به عنوان بهترین اسمارت واچ‌های سالی که گذشت انتخاب شده‌اند:

1. سامسونگ گلکسی واچ ۳ – Samsung Galaxy Watch 3

2. اپل واچ سری ۶ – Apple Watch Serie 6

3. اوپو واچ – Oppo Watch

4. موبوی تیک واچ پرو ۳ جی پی اس – Mobvoi Ticwatch Pro 3 GPS

5. هواوی واچ جی تی ۲ پرو – Huawei Watch GT2 Pro

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی و بررسی اجمالی بهترین ساعت های هوشمند سال ۱۳۹۹ از نظر گجت نیوز را مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب آنها بیشتر آشنا شوید. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند ۹۹ کدام گزینه بود و چه گزینه دیگری می‌توانست در این لیست قرار بگیرد؟

ویدیوی معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال ۱۳۹۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*