ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4

منتظر سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 با سیستم عامل Wear OS باشید

ظاهرا ساعت های هوشمند جدید سامسونگ زودتر از زمان‌بندی همیشگی معرفی می‌شوند. در آینده‌ای نزدیک باید منتظر گلکسی واچ 4 – Galaxy Watch 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 – Galaxy Watch Active 4 باشیم.

آیس یونیورس (UniverseIce@) در تازه‌ترین افشاگری خود، از معرفی سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 در سه ماهه دوم سال 2021 خبر داد. پس احتمالا در بهار پیش‌رو با آن‌ها دیدار خواهیم کرد.

این در حالی است که معمولا سامسونگ در اواسط تابستان و همراه با گوشی های سری گلکسی نوت از ساعت های هوشمند خود رونمایی می‌کرد. ظاهرا این‌بار کمپانی کره‌ای قصد دارد با معرفی گلکسی واچ 4 پیش از اپل واچ سری 7،  دست بالا را در رقابت داشته باشد.

گفته می‌شود هر دو رقیب، قابلیت پایش سطح گلوکز خون را به ساعت های هوشمند خود اضافه خواهند کرد و سامسونگ می‌خواهد نخستین عرضه کننده‌ی چنین گجتی باشد.

از طرفی بنابر گزارش‌ها، این کمپانی قید Tizen OS را زده است تا از Wear OS استفاده کند؛ این یعنی نخستین ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Wear گوگل!

ناگفته نماند در سه ماهه چهارم سال 2020، سامسونگ فقط 10 درصد از بازار جهانی اسمارت واچ را در اختیار داشت که خیلی کمتر از سهم 40 درصدی اپل است. حالا با تغییرات عمده، کمپانی کره‌ای سعی دارد خود را به پیشتاز این بازار، نزدیک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*