استخراج کنندگان رمز ارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمز ارز در منازل هشدار داد

سخنگوی صنعت برق با هشدار به استخراج کنندگان رمز ارز در منازل گفت ضمن جریمه سنگین برای این افراد، دستگاه‌های استخراج نیز ضبط و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اعلام اینکه افزایش قیمت رمز ارز باعث شده تا بسیاری به دنبال سرمایه‌گذاری در این بخش باشند گفت با توجه به این موضوع صاحبان سرمایه‌های خرد به شکل غیر مجاز به خرید دستگاه‌های کم بازده روی آوردند که این موضوع باعث افزایش چشمگیر مصرف برق می‌شود.

جریمه سنگین استخراج کنندگان رمز ارز در منازل

سخنگوی صنعت برق با هشدار به استخراج کنندگان رمزارز در منازل تاکید کرد علاوه بر اینکه برای این افراد جریمه سنگین در نظر گرفته شده است، دستگاه‌های استخراج نیز ضبط و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد. وی افزود نصب این دستگاه‌ها در خانه‌ها باعث خسارت به وسایل داخل واحد مسکونی، همسایگان و شبکه برق می‌شود.

مصطفی رجبی مشهدی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد اگر این گروه از استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتالی شناسایی شوند، برق واحد متخلف به نرخ برق صادراتی که قیمت بسیار بالایی دارد محاسبه خواهد شد.

سخنگوی صنعت در پایان خاطرنشان کرد:

طبق برنامه‌ریزی وزارت نیرو، متقاضیان استخراج رمز ارز می‌توانند در سطح گسترده این مزارع را در شهرک‌های صنعتی مشخص شده نصب کنند و البته برق آن‌ها نیز با نرخ مشخص و بدون دریافت یارانه محاسبه خواهد شد. امیدواریم با همکاری مردم و شناسایی مراکز غیر مجاز، تابستان آینده را نیز بدون بروز محدودیت سپری کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*