قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین تا 10 سال آینده به 1 میلیون دلار خواهد رسید

مدیرعامل صرافی کراکن گفت قیمت بیت کوین تا 10 سال آینده به 1 میلیون دلار می‌رسد و Bitcoin به ارز غالب در مبادلات جهانی تبدیل می‌شود.

جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن در مصاحبه اخیر خود با بیان اینکه ارزهای ملی در فرم فعلی خود دارای ضعف‌های زیادی هستند عنوان کرد انتظار می‌رود بیت کوین در آینده به ارز غالب در مبادلات جهانی تبدیل شود. وی در ادامه تاکید کرد به نظرم بیت کوین تا کره ماه و سیاره مریخ می‌رود و سرانجام به ارز غالب جهانی تبدیل می‌شود. گفتنی است ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس نیز اخیرا اعلام کرد ارز دوج کوین تا ماه خواهد رفت.

افزایش قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار تا یک دهه بعد

مدیرعامل صرافی کراکن در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ارزش بیت کوین در کوتاه مدت از طلا نیز بیشتر خواهد شد و در 10 سال آینده شاهد رسیدن ارزش آن به 1 میلیون دلار خواهیم بود. هرچند نرخ بیت کوین در آخرین معاملات به 50 هزار دلار کاهش یافت، اما ارزش آن طی یک سال گذشته بیشتر از 70 درصد رشد را تجربه کرده است.

گفتنی است طی ماه‌های گذشته به دلیل ورود افراد سرشناس به بازارهای ارزهای دیجیتالی به خصوص ایلان ماسک شاهد ورود بسیاری از مردم به بازار ارزهای دیجیتالی هستیم. در همین راستا گری گنزلر، گزینه پیشنهادی بایدن برای ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به تازگی عنوان کرد بازار ارزهای دیجیتالی مکان مناسبی برای انجام کارهای مجرمانه است و دخالت در این بازارها یک چالش اساسی برای دولت بایدن به‌شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*