سرویس فروشگاه اسنپ

تخفیف‌های نوروزی در سرویس فروشگاه اسنپ آغاز شد

تخفیف‌های نوروزی در سرویس فروشگاه اسنپ آغاز شد. کاربران با سرویس جدید اسنپ می‌توانند از فروشگاه‌های معتبر شهر خرید کرده و محصول خود را در کمتر از 2 ساعت تحویل بگیرند.

شرکت اسنپ سرویس جدیدی را تحت نام فروشگاه اسنپ برای کاربران خود در نظر گرفت که کاربران می‌توانند به کمک این سرویس از فروشگاه‌های معتبر شهر همراه به تخفیف‌های ویژه نوروز خرید کنند و سفارش خود را ظرف مدت کمتر از 2 ساعت تحویل بگیرند. این سرویس جدید اسنپ مشتریان را به صورت مستقیم به فروشندگان متصل می‌کند و کاربران می‌توانند از این سرویس کالای خود را سفارش داده و به صورت فوری آن را دریافت کنند. هم‌اکنون سرویس فروشگاه اسنپ در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با مشارکت برندهای معتبری همچون سفیر، روژا، نشر افق به کاربران خدمات می‌دهد.

جزئیاتی از سرویس فروشگاه اسنپ

کاربران برای استفاده از سرویس فروشگاه اسنپ باید به اپلیکیشن اسنپ مراجعه کرده و گزینه فروشگاه را انتخاب نمایند. کاربران ساکن شهر تهران از سه دسته‌بندی «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر» و «دیجیتال» می‌توانند کالا مورد نظر خود را سفارش دهند. شرکت اسنپ به کاربران خود در سایر شهرها وعده داده است که به زودی محصولات دیجیتال را نیز به سرویس فروشگاه خود اضافه کند و در آینده نیز دسته‌بندی‌ها و شهرهای تحت پوشش بیشتری به این سرویس اضافه خواهد شد.

از مزیت رقابتی فروشگاه اسنپ نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین می‌توان به سرعت در ارسال خریدهای مشتریان و ارسال مستقیم از فروشگاه مورد نظر به دست کاربران اشاره کرد. هم‌اکنون سرویس فروشگاه اسنپ کالای مورد نیاز کاربران را از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه کرده و ظرف مدت کمتر از 2 ساعت به دست مشتریان خواهد رساند. این فروشگاه همزمان با آغاز فعالیت خود به دلیل نزدیک بودن به نوروز برای کاربران تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که کاربران در بخش‌های مختلف فروشگاه می‌توانند این تخفیف‌ها را مشاهده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*