خرید بیت کوین

تسلا از خرید بیت کوین درآمد بیشتری نسبت به فروش خودرو کسب کرد

شرکت تسلا اخیرا با سرمایه‌گذاری چشمگیری به خرید بیت کوین روی آورد و توانست در مدت کوتاهی درآمد بیشتری از فروش خودروهایش کسب کند.

ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل شرکت تسلا در ماه ژانویه حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین به نام این شرکت خودروسازی خریداری کرد که این اقدام ماسک باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتالی در بازار شد. اکنون گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد تسلا با خرید بیت کوین توانست به 1 میلیارد دلار سود دست پیدا کند؛ در حالی که سود شرکت تسلا از فروش خودروهای برقی در سال 2020 فقط 721 میلیون دلار بوده است.

سود چشمگیر تسلا از خرید بیت کوین

طبق آمارهای منتشر شده تسلا از محل بیت کوین حدود 30 درصد سود بیشتری از فروش خودرو دریافت کرده است و به همین دلیل قصد دارد چنین سرمایه‌گذاری سودآوری را ادامه دهد. همچنین شرکت تسلا به تازگی اعلام کرد به دنبال ایجاد امکانی است تا مشتریان بتوانند با استفاده از بیت کوین محصولات این شرکت خودروسازی را خریداری کنند.

گفتنی است قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین طی روزهای اخیر به مرز 58 هزار دلار و ارزش کل بازار آن به 1 تریلیون دلار رسید. البته با وجود گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکت تسلا بیت کوین‌های خریداری شده خود را نفروخته است، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است ایلان ماسک با ایجاد جوی که باعث افزایش نرخ این ارز دیجیتالی شد توانست تمام بیت کوین‌های خریداری شده خود را به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*