گوشی کوچک سونی با نام اکسپریا ایس 2 در ژاپن عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت سونی، گوشی جمع و جور اکسپریا ایس 2 – Xperia Ace 2 را به عنوان نسخه ژاپنی اکسپریا کامپکت عرضه می‌کند.

به تازگی رندهایی از گوشی کامپکت شرکت سونی منتشر شده است، با توجه به این رندرها گوشی جدید شرکت سونی از صفحه نمایش 5.5 اینچی و دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. بر اساس این اطلاعات منتشر شده دستگاه جدید سونی چندان هم کوچک نخواهد بود و در واقع یک گوشی میان‌رده خواهد بود. اگر این شرکت بخواهد یک دستگاه کامپکت را معرفی کند باید از سخت افزار گوشی‌های پرچمدار استفاده کند.

اکسپریا ایس 2 - Xperia Ace 2

گزارش منتشر شده از AndroidNext، تایید می‌کند این گوشی چندان هم کوچک نخواهد بود. به علاوه اطلاعاتی درباره این گوشی در برنامه Weibo منتشر شده و با توجه به آن این گوشی هوشمند 5.5 اینچی شرکت سونی، نسخه جهانی نخواهد داشت. با توجه به این موضوع و شایعه‌های منتشر شده گوشی کامپکت این شرکت با نام Xperia Ace 2، تنها در ژاپن عرضه خواهد شد.

اکسپریا ایس 2 - Xperia Ace 2

اطلاعات منتشر شده در برنامه Weibo تایید می‌کنند که گوشی اکسپریا ایس 2 در واقع جایگزین گوشی Xperia Ace خواهد شد و تحت نسخه مخابراتی Docomo در ژاپن عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از AndroidNext، این گوشی احتمالا با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که گوشی کوچک شرکت سونی به پردازنده Snapdragon 690 مجهز شده و از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی (همراه با ناچ) استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود گوشی اکسپریا Ace 2 از از حسگر اثر انگشت جانبی (ادغام شده با دکمه پاور)، جک 3.5 میلی متری و دکمه مخصوص دوربین پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*