فروش اپل واچ

فروش اپل واچ از ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد

کارشناسان بازار می‌گویند فروش اپل واچ – Apple Watch از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. این درحالیست که هنوز ۹۰ درصد صاحبان آیفون‌ها، آن را تهیه نکرده‌اند.

گجت‌های پوشیدنی بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به مچ دست خود ببندید. دستگاه‌هایی با قدرت گیری از سیستم عامل Wear OS گوگل در بازار وجود دارد، در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ از پلتفرم اختصاصی خود برای ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. به این‌ها باید مچ‌بندهای ردیابی تناسب اندام و سلامت و البته ساعت‌های هوشمند اپل مشهور به اپل واچ را هم اضافه کرد.

اما از نظر محبوبیت هیچ یک از این گجت‌ها به گرد پای اپل واچ هم نمی‌رسند. بر اساس گزارش تازه منتشر شده از سوی Neil Cybart، فروش اپل واچ از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. این یعنی بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان هم اکنون یک اپل واچ به مچ دست خود بسته‌اند.

فضای پیشرفت فو‌ق‌العاده برای فروش اپل واچ

اپل نسل اول ساعت هوشمند خودش را در اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی کرد، ولی آن را اوایل سال ۲۰۱۵ روانه بازار کرد. این یعنی اپل توانسته در عرض ۶ سال، بیش از یکصد میلیون ساعت هوشمند به مشتریان بفروشد. این گزارش جذاب‌تر هم می‌شود؛ Neil Cybart می‌گوید در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از صاحبان آیفون‌ها یک اپل واچ تهیه کرده‌اند و این نشان دهنده فضای فوق‌العاده‌ عالی پیش روی اسمارت واچ اپل برای پیشرفت است.

این یعنی ۹۰ درصد از صاحبان آیفون یک خریدار بالقوه برای اپل واچ هستند و می‌توانند میلیون‌ها دستگاه دیگر را نیز از این شرکت کوپرتینویی طی سالیان پیش رو خریداری کنند. اپل همچنان به توسعه هر چه بیشتر امکانات پزشکی و سلامت برای ساعت هوشمند خودش ادامه می‌دهد. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، اپل واچ خواهد توانست حتی با روش‌های غیرتهاجمی کنترل شده، نظارت روی قند خون کاربرانش را نیز فراهم کند. البته هنوز اطلاعات زیادی از این توانایی در دست نیست.