ویدیوی شیائومی می 11 اولترا

ویدیوی شیائومی می 11 اولترا از یک ویژگی غافلگیرکننده خبر می‌دهد

جدیدترین ویدیوی شیائومی می 11 اولترا – Xiaomi Mi 11 Ultra را تماشا کنید تا از وجود یک قابلیت ویژه برای گرفتن عکس‌های سلفی سورپرایز شوید!

اخیرا شیائومی می 11 با قابلیت‌های فراوان و قیمت مناسب معرفی شد؛ اما مدل‌های جذاب دیگری هم در راه هستند. به طور خاص درباره گران‌ترین عضو خانواده، مدل Ultra صحبت می‌کنیم. بر اساس ویدیوی هندزآن شیائومی می 11 اولترا این گوشی یک نمایشگر کوچک در کنار دوربین‌های عقب دارد تا بتوانید با دوربین سه‌گانه، عکس‌های سلفی بگیرید.

ویدیوی شیائومی می 11 اولترا

برآمدگی دوربین گوشی، بی‌شباهت با Poco M3 نیست؛ اما بسیار ضخیم‌تر شده است. البته با وجود اندازه بزرگ، این ماژول فقط از سه دوربین میزبانی می‌کند: دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی،  فوق عریض 48 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی و بزرگ‌نمایی 120 برابر!

حتی شاید به جای زوم اپتیکال 5 برابر که در شیائومی می 10 اولترا وجود داشت؛ این‌بار شاهد زوم اپتیکال 10 برابر باشیم.

اما به نمایشگر ثانویه برگردیم که نظیرش را بیش از سه سال قبل در میزو پرو 7 هم دیده بودیم. شاید سایز کوچک آن، گرفتن عکس‌های سلفی را کمی مشکل کند؛ اما قطعا وجودش بهتر از هیچ است.

ویدیوی شیائومی می 11 اولترا

سایر مشخصات مدل Ultra تا حد زیادی به Mi 11 شباهت دارد؛ البته به جز باتری بزرگ‌تر و تاییدیه IP68 برای مقاومت نسبت به آب و غبار!

ظاهرا شیائومی می 11 اولترا از شارژ کابلی و بی‌سیم 65 وات هم پشتیبانی می‌کند. هنوز تاریخ رونمایی از آن مشخص نیست؛ ولی وقتی که محصول نهایی به دست یوتیوبرها رسیده؛ یعنی معرفی رسمی نزدیک است.

در انتها شما را به تماشای ویدیوی هندزآن منتشر شده در کانال یوتیوب Tech Buff PH دعوت می‌کنیم.

ویدیوی هندزآن شیائومی می 11 اولترا