گوشی Poco M3

گوشی Poco M3 با باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

پوکو ام 3 یک موبایل مقرون به صرفه با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است. جالب اینکه با گوشی Poco M3 می‌توانید باتری دستگاه‌های دیگر را هم شارژ کنید.

اخیرا پوکو از شیائومی جدا شد تا به طور مستقل به فعالیت خود ادامه دهد. گوشی Poco M3 به عنوان تازه‌ترین موبایل اقتصادی این برند، طراحی زیبایی دارد که مبتنی بر یک نمایشگر ناچ‌دار و ماژول دوربین مستطیل شکل در پشت است. رنگ‌بندی آن هم شامل مشکی، آبی و زرد می‌شود.

گوشی Poco M3

مشخصات فنی گوشی Poco M3

برجسته‌ترین ویژگی این دستگاه، همان باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فست شارژ 18 وات است. با اتصال مستقیم کابل به یک گوشی دیگر هم می‌توانید آن را با همین سرعت شارژ کنید.

کمپانی سازنده می‌گوید که دوام باتری در حالت استفاده سبک به 5 روز و در استفاده متوسط به 3 روز می‌رسد. کاربران پرمصرف هم می‌توانند روی یک و نیم روز شارژدهی حساب باز کنند. همچنین ادعا شده که تا دو سال و نیم، باتری پوکو M3 هیچ علایمی از فرسودگی نشان نمی‌دهد.

برای نمایش محتوا، این گوشی هوشمند یک پنل 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز دارد. محافظت از آن، بر عهده‌ی گوریلا گلس 3 است. ناچ قطره‌ای این پنل هم از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در پنل عقب پوکو ام 3 یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز f/1.79 و پیکسل‌های 0.8 میکرومتری وجود دارد. دیگر اجزای این ماژول سه‌گانه، سنسورهای 2 مگاپیکسلی ماکرو ( f/2.4) و عمق‌سنج (f/2.4) هستند.

گوشی Poco M3

تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 662 در همراهی با 4 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی، اطلاعات را پردازش و مدیریت می‌کند. سیستم عامل گوشی Poco M3 اندروید 10 در لباسی از MIUI 12 و لانچر پوکو است؛ البته در آینده به اندروید 11 ارتقا خواهد یافت.

اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت جانبی و فرستنده مادون قرمز از دیگر امکانات این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

تاریخ و قیمت فروش پوکو ام 3

فروش این گوشی از تاریخ 27 نوامبر (17 آذر) در آمریکا آغاز خواهد شد و به مناسبت جمعه سیاه، تخفیف ویژه هم دارد. نسخه پایه 4+64 گیگابایتی، با قیمت 129 دلار فروخته می‌شود. قیمت نسخه 4+128 گیگابایتی نیز 149 دلار است. البته پس از پایان جشنواره تخفیف، قیمت این دو نسخه به ترتیب 149 و 169 دلار خواهد بود.

فروش در اروپا هم از تاریخ 30 نوامبر با برچسب قیمت 149 و 169 یورویی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*