پوکو ام 2 پرو

گوشی پوکو ام 2 پرو با باتری غول پیکر و دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی پوکو ام 2 پرو – Poco M2 Pro با یک باتری بزرگ 5،000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد. مشخصات فنی و قیمت گوشی چینی Poco را در ادامه بخوانید.

کمپانی اوپو امروز از جدیدترین گوشی خود به نام پوکو ام 2 پرو رونمایی کرد. این گوشی با یک باتری غول پیکر 5،000 میلی‌آمپر ساعتی همراه است که با توان 33 وات شارژ می‌شود. علاوه بر این، از برچسب قیمتی بسیار رقباتی و مشخصات و امکانات مناسبی برخوردار است.

گوشی پوکو ام 2 پرو

البته این گوشی کاملاً هم جدید نیست. پیشتر آن با نام ردمی نوت 9 پرو در بازار هند و ردمی نوت 9 اس در برخی دیگر از بازارهای جهانی حضور پیدا کرده است. این دیوایس به چیپست اسنپدراگون 720G کوالکام و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز شده است. سه دوربین دیگر آن را یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا-واید، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل می‌دهند.

پوکو ام 2 پرو

یک نمایشگر LCD‌ با اندازه 6.67 اینچی در قاب جلویی آن حضور دارد،‌ در حالی که اسکنر اثر انگشت را می‌توان روی فریم کناری آن یافت. در بالای این نمایشگر نیز حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نهفته است. ضمناً اگر چه این گوشی فاقد هرگونه تأییدیه IP است، اما سازنده می‌گوید در برابر نفوذ آب مقاوم است.

Poco M2 در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری عرضه خواهد شد. علاوه بر این در سه پیکربندی مختلف با حافظه 4/64 گیگابایت (185 دلار)، حافظه 6/64 گیگابایت (200 دلار) و حافظه 6/128 گیگابایت (225 دلار) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*