وان پلاس واچ

وان پلاس واچ با صفحه نمایش 1.39 اینچی معرفی شد

سرانجام OnePlus از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. وان پلاس واچ دارای بدنه‌ای مدور از جنس فولاد ضد زنگ است و در سایز 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش اولد 1.39 اینچی وان پلاس واچ با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. تراکم پیکسلی آن به 326 ppi می‌رسد و سمت راستش، دو دکمه برای کنترل لمسی وجود دارد.

ساعت هوشمند وان پلاس می‌تواند 110 نوع فعالیت ورزشی را شناسایی و رصد کند که شامل شنا نیز می‌شود. با برخورداری از تاییدیه IP68، تا فشار 5 اتمسفر هم به آب مقاوم است. توانایی سنجش ضربان قلب، سطح اشباع اکسیژن خود، مانیتورینگ خواب و استرس را نیز به قابلیت‌های آن اضافه کنید.

وان پلاس واچ

امکانات ارتباطی OnePlus Watch شامل وای-فای، بلوتوث و GPS می‌شود. این ساعت هوشمند رم 1 گیگ و حافظه داخلی 4 گیگ دارد که 2 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

سیستم عامل این گجت مبتنی بر پلتفرم RTOS بوده و Watch OS وان پلاس روی آن سوار است. امکان دریافت  نوتیفیکیشن، برقراری تماس تلفنی و کنترل پخش موسیقی را هم به شما می‌دهد.

کمپانی چینی از دوام باتری دو هفته‌ای در صورت استفاده عادی سخن گفته؛ ضمن اینکه فناوری Warp Charge تامین کننده‌ی کارکرد یک هفته‌ای آن با فقط 20 دقیقه شارژ کردن است.

قیمت وان پلاس واچ

این محصول در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با قیمت 159 دلار به فروش می‌رسد. برای نخستین مرحله فروش، تاریخ 24 فروردین زمان‌بندی شده است. البته یک نسخه محدود کبالت هم وجود دارد که بعدا عرضه خواهد شد.