گوشی ویوو وای ۲۰ اس

گوشی ویوو وای ۲۰ اس با چیپست هلیو جی ۸۰ معرفی شد

گوشی موبایل ویوو وای ۲۰ اس – Vivo Y20s با قدرت‌گیری از چیپست هلیو جی ۸۰، نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD و دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد.

گوشی‌های خانواده Y20 شرکت ویوو در شش نسخه مختلف معرفی شده‌اند و امروز نوبت به رونمایی از یک مدل دیگر به نام ویوو وای ۲۰ اس رسیده است. این گوشی که در برخی از بازارها با نام ویوو وای ۲۰ جی عرضه خواهد شد، از چیپست هلیو جی ۸۰ شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. این تراشه از امکانات متمرکز بر گیمینگ برخوردار است و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 آن را همراهی می‌کند.

گوشی ویوو وای ۲۰ اس

گوشی ویوو Y20s به یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD تجهیز شده است که مثل اکثر اعضای این خانواده بریدگی کوچکی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در بالای صفحه آن قرار دارد. روی قاب پشتی این گوشی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو ماژول ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو حضور دارد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و درگاه قدیمی microUSB اشاره کرد. البته عجیب و غریب به نظر می‌رسد که سازنده اجازه می‌دهد علیرغم استفاده از درگاه میکرو یو اس بی، باتری این گوشی را با توان ۱۸ وات شارژ کرد.

ویوو این گوشی را در آسیا و خاورمیانه در دو رنگ مشکی (Obsidian Black) و آبی (Purist Blue) عرضه خواهد کرد. در پیکربندی حافظه فقط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد و قیمت آن نیز در حدود ۲۰۲ دلار اعلام شده است. ویوو در حال حاضر این گوشی را در فیلیپین عرضه کرده و انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه آن در بازارهای بیشتری باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*