جعبه گشایی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ

جعبه گشایی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ؛ تایید نمایشگر خمیده و شارژر 15 وات

پس از انتشار تصاویر زنده، حالا ویدیوی جعبه گشایی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Quantum2 پیش از معرفی رسمی، بیرون آمده است.

ویدیوی جدیدی از گوشی گلکسی کوانتوم 2 منتشر شده که نشان می‌دهد درون جعبه آن چه خبر است. این ویدیو همچنین تایید می‌کند که لبه‌های نمایشگر گوشی، انحنا دارد؛ چیزی که در تصاویر قبلی به وضوح قابل رویت نبود. یک شارژر 15 واتی و کابل USB-A به USB-C نیز درون جعبه سامسونگ گلکسی کوانتوم 2 دیده می‌شود؛ دستگاهی که احتمالا در خارج از کره‌جنوبی با نام گلکسی A82 عرضه خواهد شد.

طراحی آن، مشابه گلکسی ای 52 و گلکسی ای 72 است؛ البته با این تفاوت که فریم فلزی، دوربین سه‌گانه و رنگ‌بندی محدودی دارد: خاکستری، سفید و بنفش!

جعبه گشایی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ

از مشخصات فنی گلکسی کوانتوم 2 یا همان گلکسی ای 82 باید به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس در همراهی با رم 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ و کارت MicroSD اشاره کنیم.

پنل 6.7 اینچی گوشی از نوع Infinity-O دینامیک آمولد، با وضوح +WQHD و نرخ رفرش 120 هرتز است. از حسگر اثر انگشت داخلی و یک دوربین سلفی مرکزی با فوکوس خودکار هم میزبانی می‌کند.

در پشت دستگاه، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را با لرزشگیر اپتیکال می‌بینیم. دوربین‌های فوق عریض 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی هم با آن همراه شده‌اند.

گلکسی کوانتوم 2 دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. البته با وجود شارژر 15 واتی، از فست شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند.

تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر آب و غبار، سیستم پرداخت Samsung Pay و اسپیکرهای Dolby Atmos دیگر امکانات آن به شمار می‌روند.

ناگفته نماند که ابعاد دستگاه، 161.9 در 73.8 در 8.1 میلی‌متر است و 176 گرم وزن دارد. انتظار می‌رود سامسونگ آن را با قیمتی حدود 700 هزار وون (622 دلار) در کره‌جنوبی عرضه کند.

جعبه گشایی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ پیش از رونمایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پرچمدار زیبا و قدرتمند در لباس میان رده
    زنده باد سامسونگ که با همین فرمون انشاالله برندهای چین کمونیست رو از روی کره ی زمین محو میکنه