به روزرسانی گلکسی اس 20 اف ای 5 جی

به روزرسانی گلکسی اس 20 اف ای 5 جی مشکل نمایشگر را حل می‌کند

به روزرسانی گلکسی اس 20 اف ای 5 جی منتشر شد. این آپدیت، مشکلات نمایشگر گوشی Samsung Galaxy S20 FE 5G که گزارش شده بود را برطرف می‌کند.

قرار است گوشی Samsung Galaxy S20 FE 5G  آخرین وصله امنیتی اندروید، برای ماه آوریل را با شماره نسخه  G781BXXU2CUD1 دریافت کند. علاوه بر این، قرار است جدیدترین به روزرسانی گلکسی اس 20 اف ای 5 جی، مشکلات نمایشگر این گوشی را بر طرف کند.

مدل 5 جی نسبت به مدل 4 جی، دو هفته بیشتر برای دریافت وصله اندروید ماه آوریل انتظار می‌کشد. این اولین باری نیست که سامسونگ برای حل مشکل صفحه نمايش اين گوشی تلاش می‌کند. نخستین بار در نوامبر سال گذشته بود اما به نظر این مشکل به طور کامل رفع نشده است.به روزرسانی گلکسی اس 20 اف ای 5 جی

برخی کاربران، گفته‌اند آپدیت قبلی سامسونگ و به روزرسانی One UI 3.1 مشکل نمایشگر آن‌ها را برطرف کرده است. آپدیت قبلی در فوریه آغاز شده بود اما به دلایلی نا معلوم، انتشار همگانی نیافت و به زمان دیگری موکول شد.

علاوه بر نسخه 5 جی گلکسی اس 20 اف ای، برخی از گوشی‌های 4 جی این مدل نیز دارای مشکل صفحه نمایش بودند. برای مدل 4 جی، صرفا وصله امنیتی ارائه شده است و این احتمال وجود دارد برای مشکلات نمایشگر بعدا سامسونگ آپدیتی جداگانه عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*