دستگاه Whole House Smart Host هواوی

هواوی با دستگاه Whole House Smart Host خانه شما را به یک خانه هوشمند واقعی تبدیل می‌کند

دستگاه Whole House Smart Host هواوی که به تازگی معرفی شده، یک هاب مرکزی است که خانه شما را به یک خانه هوشمند واقعی تبدیل می‌کند.

هواوی در کنفرانس آنلاینی که روز گذشته برگزار کرد از جدیدترین دستاورد خود، دستگاه Whole House Smart Host در کنار نمایشگرهای هوشمند سری Smart Screen V و تلویزیون‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این هاب با مفهوم خطی کار می‌کند که هواوی لقب 1+2+N را به آن داده و هدف آن ارائه گزینه‌ها و امکانات بیشتری به مشتریان با زندگی جدید هوشمند است.

در این الگوی فعالیت عدد ۱ به کل خانه مبتنی بر هوش مصنوعی و عدد ۲ به کنترل کننده منطقی قابل برنامه‌ریزی (PCL) و سیستم‌های کنترل وای فای ۶ پلاس اشاره دارد. و در نهایت حرف N نشان دهنده طیف گسترده‌ای از محصولات مرتبط با محیط زیست هواوی می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد روبرو اشاره کرد: سیستم کنترل روشنایی هوشمند، سیستم حفاظت ایمنی، سیستم کنترل هوشمند محیط زیست،‌ سیستم کنترل هوشمند آب، سیستم سرگرمی صوتی و تصویری، سیستم کمک به خواب، سیستم لوازم خانگی هوشمند و سیستم کنترل هوشمند آفتاب‌گیر.

دستگاه Whole House Smart Host هواوی

البته این سیستم فقط محصولاتی با برند هواوی را پوشش نمی‌دهد؛ بلکه هر دستگاه دیگری که سیستم عامل هارمونی او اس (سیستم عامل توسعه یافته توسط هواوی) را اجرا می‌کند از جمله محصولات برند Midea نیز می‌توانند جزو فهرست بالا باشند.

دستگاه Whole House Smart Host هواوی از طراحی ماژولار استفاده می‌کند و سیستم کنترل مرکزی آن مجهز به سیستم عامل هارمونی او اس است. از این دستگاه می‌توانید به آسانی در هر کجایی استفاده کنید، زیرا ابعاد آن کوچک است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این هاب بدنه‌ی تمام آلومینیومی دارد و با پوشش سندبلاست آنودایز شده است.

این هاب علاوه بر اینکه یک کنترل کننده مرکزی است، یک مودم وای فای ۶ پلاس و یک باس کنترل PLC را هم در خودش جای داده است. PLC می‌تواند سیگنال‌ها و داده‌های کنترلی را برای انتقال روی مدار برق بارگیری کند و در صورت در دسترس بودن برق و شبکه، یک اتصال پایدار و قابل اطمینان را ایجاد کند. هواوی می‌گوید این انتقال می‌تواند تا ۲ هزار متر را پوشش دهد. این به معنای پوشش کامل یک خانه با مساحت ۵۰۰ متر مربع و اتصال حداکثر ۳۸۴ دیوایس است.

دستگاه Whole House Smart Host هواوی

وای فای ۶ پلاس شامل IPTV، یک اتصال مودم نوری، یک اتصال PLC، افزونه ۵ اتاقی AP و در مجموع ۸ پورت شبکه می‌شود که همگی این اطمینان را به شما می‌دهند، خانه شما به بهترین شکل تحت پوشش شبکه وای فای قرار خواهد گرفت.

قیمت دستگاه Whole House Smart Host

هاب مرکزی هواوی در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها برای منازلی با ۳ اتاق خواب و ۲ سالن پزیرایی (در حدود ۱۰۰ متر مربع) طراحی شده که حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ دلار قیمت دارد. دومین مدل برای منازلی با ۵ اتاق خواب و ۲ سالن پزیرایی (در حدود ۲۰۰ متر مربع) طراحی شده که قیمت آن حدوداً ۲۲ هزار و ۹۰۰ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*