گوشی های سامسونگ

جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

امروزه با پیشرفت تکنولوژی داشتن گوشی هوشمند با کیفیت عالی برای هر شخص از مهم‌ترین و الزامی‌ترین موارد به شمار می‌رود. از آنجا که اکثر افراد بیشترین زمان خود را در روز با گوشی سر و کار دارند، پس قطعا کیفیت بالا و پیشرفته بودن گوشی هوشمند در راحت‌تر شدن زندگی تاثیر به‌سزایی دارد.

برند سامسونگ جزو بهترین برندهای تولید گوشی در جهان می‌باشد، پس داشتن یک گوشی سامسونگ با کیفیت عالی و امکانات کامل به شما کمک می‌کند تا کارهای روزانه خود که انجام آن وابسته به گوشی‌ است را با سرعت بیشتری پیش ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 را به شما معرفی کنیم؛ همچنین قیمت گوشی سامسونگ و توضیحات لازم برای خرید گوشی سامسونگ را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 چیست؟

شرکت‌های برندی مانند شرکت سامسونگ با توجه به این‌که سالانه تعداد زیادی گوشی ارائه می‌کنند، پیگیری جدیدترین گوشی سامسونگ گاهی اوقات می‌تواند دشوار باشد. سامسونگ ده‌ها مدل در سری‌های مختلف دارد که تقریبا تمام رنج قیمتی را پوشش می‌دهند. در این بخش می‌توانید جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری در ماه فروردین را بشناسید.

1. جدیدترین مدل گلکسی سامسونگ در هر سری

  • Galaxy Z Fold 2

سرانجام جانشین اصلی Galaxy Fold رونمایی شد. در تاریخ 5 آگوست Galaxy Z Fold2 در کنار مجموعه جدید Galaxy Note به صورت رسمی معرفی شد. سامسونگ از اول سپتامبر شروع به پیش خرید این گوشی سامسونگ کرد.

نمایشگر گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 دارای یک صفحه نمایش بیرونی بزرگتر از 6.3 اینچ است و یک نمایشگر تاشو 7.6 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 120هرتز دارد. این گوشی دارای تراشه داخلی Snapdragon 865+، با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت می‌باشد.

تنظیمات دوربین این گوشی سامسونگ شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین تله‌ای 12 مگاپیکسلی فوق‌العاده عریض و یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابر می‌باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ 18 سپتامبر منتشر خواهد شد. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 ، 1,999 دلار پیشنهاد شده است و در رنگ‌های برنز، مشکی و قهوه‌ای ارائه خواهد شد.

رزولوشن آن 1768 در 2208 پیکسل می‌باشد. سیستم عامل گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 اندروید 10 است و پردازنده مرکزی آن 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن Adreno 650 است.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت دارد. سرعت شارژ آن دارای سه مدل شارژ سریع 25 وات، شارژ سریع بی‌سیم 11وات و شارژ معکوس بی‌سیم 4.5 وات می‌باشد. همچنین دارای شبکه فناوری GSM/HSPA/LTE/5G می‌باشد.

  • Galaxy Note

سامسونگ این بار نیز از دو گوشی جدید خود رونمایی کرده است. گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra برای پیش خرید در دسترس هستند. همچنین فروش آن‌ها از 21 آگوست آغاز خواهد شد.

تفاوت‌های عمده‌ای بین این دو مدل وجود دارد. گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra دارای صفحه نمایش تخت 6.7اینچی فول اچ‌دی می‌باشد. همچنین دارای یک نمایشگر خمیده Quad HD+ با ابعاد 6.9 و نرخ نوسازی تصویر 120هرتز می‌باشد. دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم می‌باشد. سرعت شارژ سریع آن 25 وات است و دارای شارژ بی‌سیم سریع Qi/PMA و شارژ بی‌سیم معکوس 9 واتی می‌باشد.

در حالی‌که گلکسی Note20 ultra ابعاد ساختاری فلزی و شیشه‌ای را حفظ کرده است که پرچمداران سامسونگ تاکنون آشنا شده‌اند، اما گلکسی  Note 20 جنس بدنه آن پلاستیکی است. این تصمیمی شگفت آوری‌ست که سامسونگ امسال گرفته است، به علاوه نرخ نوسازی 120هرتز را در گوشی کوچکتر ارائه نمی‌دهند. قیمت خرید گوشی سامسونگ Galaxy Note20 و Galaxy Note20 Ultra از 999 دلار و 1299دلار شروع می‌شود. رنگ‌های سری گوشی‌ سامسونگ Galaxy Note20 سبز، برنزی و خاکستری می‌باشد.

  • Galaxy S

سامسونگ از سری پرچمداران مورد انتظار خود در سال 2021 رونمایی کرد. جدیدترین گوشی‌های سامسونگ Galaxy S اکنون شاملS21 Galaxy، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra هستند. هر سه گوشی سامسونگ Galaxy S بسته به منطقه از چیپست Exyons 2100/ Snapdragon 888 تغذیه می‌شوند. سامسونگ گزینه‌های مختلف RAM و انواع مختلف ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد.

سامسونگ همچنین با محفظه جدید دوربین Contour Cut طراحی جدیدی را ایجاد کرده است که کلاس را به دستگاه اضافه می‌کند. فضای ذخیره‌سازی قابل توسعه را از بین برده است، بنابراین در کل صفحات حافظه کارت microSD وجود ندارد. Galaxy S21 دستگاه ورودی است و همچنین کوچکترین آن‌هاست. این گوشی سامسونگ از بدنه جنس پلاستیک در پشت دستگاه به جای شیشه استفاده کرده است.

در Galaxy S21 ابعاد نمایشگر آن 6.2 اینچ و دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. دارای نمایشگر همیشه روشن است. نرخ نوسازی تصویر آن 120هرتز است و دارای فناوری Eye Comfort Shield برای محافظت از چشم می‌باشد.

سیستم عامل آن در زمان عرضه اندروید 11 بوده است. حافظه داخلی 128 گیگابایت، 8 گیگابایت رم یا 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم دارد.

قیمت گوشی‌های سامسونگ پرچمدار در سال 2021 اندکی کاهش یافته است. Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra به ترتیب از 799 دلار، 999 دلار و 1,199 دلار شروع می‌شوند. فروش این دستگاه‌ها از 29 ژانویه آغاز شده است.

  • Galaxy A

سامسونگ طی دو سال گذشته سری Galaxy A خود را به طور قابل توجهی گسترش داده است. اکنون بیش از دوازده تلفن هوشمند در تمام دامنه قیمت ارائه می‌دهد. دستگاه‌های Galaxy A52، Galaxy A52 5G و Galaxy A72 آخرین مدل‌ها در این سری هستند.

نمایشگر آن 6.5 اینچی و دارای نرخ نوسازی تصویر 90هرتزی می‌باشد. از چیپست 720 گیگابایتی Snapdragon با 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپری همراه با پشتیبانی سریع شارژ 25وات می‌باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی چند مدل از جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ که در سال 2021 رونمایی و عرضه شد پرداختیم. اگر شما نیز به فکر خرید گوشی سامسونگ هستید بهتر است قبل از خرید مدل‌های مختلف آن را چک کنید و از بین مدل‌های جدید 2021 آن با توجه به میزانی که می‌خواهید هزینه کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین مزیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دوربین‌های بسیار باکیفیت و قوی آن‌ها می‌باشد. اگر شما نیز مایل به خرید جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 هستید، همین حالا به سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*