کلاب هاوس اندروید

نسخه اندرویدی کلاب هاوس ماه آینده منتشر می‌شود

توسعه‌دهندگان Clubhouse تأیید کرده‌اند که کلاب هاوس اندروید ماه آینده منتشر می‌شود. در حال حاضر این اپ فقط برای آیفون عرضه شده است.

اپلیکیشن چت مبتنی بر صوتی کلاب هاوس طی ماه‌های اخیر به محبوبیت عجیب و غریبی در پلتفرم iOS دست پیدا کرده است. اما متأسفانه کاربران اندرویدی از دسترسی به آن محروم هستند. فوریه گذشته مصاحبه‌ای با بنیانگ‌ذار اپلیکیشن Clubhouse انجام شد که در آن عنوان کرد توسعه‌ی کلاب هاوس اندروید از اولویت‌های مهم این کمپانی است.

برای نخستین بار در ماه ژانویه بود که این شرکت تأیید کرده بود قصد دارد کلاب هاوس را به اندروید ببرد، اما هنوز کار روی توسعه آن را آغاز نکرده بود. استخدام‌هایی که از آن زمان این شرکت انجام داده است، نشان می‌دهد که در پشت صحنه در حال تحرکاتی است؛ تا اینکه مصاحبه‌ای که بنیان‌گذار کلاب هاوس در ماه فوریه انجام داد، به صورت رسمی توسعه کلاب هاوس برای اندروید را تأیید کرد.

آندرا راس سورکین، خبرنگار CNBC است که با بیل گیتس افسانه‌ای و پاول دیویدسون‌، بنیان‌گذار کلاب هاوس مصاحبه‌ای را انجام داده است. در این مصاحبه مباحث مختلفی مطرح شده است، اما شاید یکی از جذاب‌ترین آن‌ها بخشی است که از بیل گیتس سوال می‌شود از چه موبایلی استفاده می‌کند که گیتس در پاسخ می‌گوید استفاده از یک گوشی اندرویدی را نسبت به یک آیفون ترجیح می‌دهد. گیتس می‌گوید:

برخی از تولیدکنندگان اندرویدی نرم افزارهای مایکروسافت را از پیش روی گوشی‌های خود نصب می‌کنند و به همین خاطر کار با آن‌ها برای من آسان‌تر است. آن‌ها انعطاف بیشتری در مورد چگونگی ارتباط نرم افزار با سیستم عامل دارند. به همین خاطر من به آن عادت کرده‌ام. البته بسیاری از دوستان من آیفون دارند.

تأیید انتشار کلاب هاوس اندروید توسط توسعه‌دهندگانش

بعد از این صحبت‌های گیتس، دیویدسون عنوان کرد که کار روی نسخه اندرویدی Clubhouse مهم‌ترین الویت این شرکت است. چندی پیش هم یکی از توسعه‌دهندگان کلاب هاوس به نام موپوا اگوندیپ تیزری را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد این اپلیکیشن به خوبی در سیستم عامل اندروید و به خصوص روی یک گوشی گوگل پیکسل کار می‌کند. گفته می‌شود ماه آینده این نسخه عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*