تبلت جدید شیائومی از قلم هوشمند و هدست VR پشتیبانی خواهد کرد

اطلاعات تازه‌ای از تبلت جدید شیائومی منتشر شده که پشتیبانی آن از قلم هوشمند، کیبورد و یک هدست واقعیت مجازی پیشرفته را تأیید می‌کند.

شیائومی، شرکت چینی که برای تولید گوشی‌های هوشمند خود در جهان سری از سرها درآورده محصولات کامپیوتری دیگری مثل لپ تاپ و تبلت هم تولید می‌کند. اما مدت زمان زیادی است که این شرکت تبلت جدیدی معرفی نکرده است. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی خودش را آماده‌ی حضور مجدد در بازار تبلت‌ها می‌کند. یک منبع ناشناس در توییتی اطلاعات مهمی از تبلت جدید شیائومی را فاش کرده است:

اطلاعات جدید فاش شده از تبلت جدید شیائومی

  • از کیبورد پشتیبانی خواهد کرد
  • از قلم پشتیبانی خواهد کرد
  • رزولوشن صفحه آن رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و از یک هدست واقعیت مجازی پیشرفته  پشتیبانی خواهد کرد

همانطور که در این توییت اشاره شده، نمایشگر این تبلت رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد داشت. این دیوایس از یک کیبورد و قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. آن حتی از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اما گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت چینی شیائومی از فناوری Dual C-PHY با دو نمایشگر کنار هم برای دلپذیرتر کردن کیفیت محتوای واقعیت مجازی در این تبلت استفاده کرده است. ضمن اینکه نسبت تصویر این تبلت نیز ۱۶ به ۱۰ خواهد بود.

ما اخیراً شنیده‌ایم شیائومی می‌خواهد از سه تبلت جدید برای بازار رونمایی کند تا بتواند در این بازار با دیگر رقیب چینی،‌ شرکت هواوی رقابت کند. گفته می‌شود این تبلت‌های جدید همگی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام قدرت خواهند گرفت. این سه مدل دارای کدنام Enuma ،Elish و Nabu هستند و شماره مدل آن‌ها نیز به ترتیب K81 ،K81A و K82 است. انتظار می‌رود تبلت‌های جدید شیائومی از رابط کاربری MIUI بر پایه سیستم عامل اندروید استفاده کنند. همه‌ی این تبلت‌ها با برند Mi Pad وارد بازار خواهند شد. ابتدا شیائومی آن‌ها را روانه بازار چین می‌کند و سپس نوبت به بازارهای بین‌المللی خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*