گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰

گوشی‌های جدید سری تی سی ال ۲۰ رونمایی شدند

گوشی‌های جدید سری تی سی ال ۲۰ – TCL 20 در سه مدل مختلف معرفی شدند. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی‌ها، نمایشگر مدرن آن‌ها است.

کمپانی TCL سال گذشته از گوشی‌های خانواده TCL 20 خود رونمایی کرده بود. شب گذشته این شرکت سری تی سی ال ۲۰ را با رونمایی از سه عضو جدید به نام‌های TCL 20L و +20L و همچنین 20 Pro 5G گسترش داد. سازنده می‌گوید نمایشگر مهم‌ترین بخش این محصولات است؛ همانطور که احتمالاً می‌دانید تی سی ال سابقه طولانی در تولید انواع نمایشگرها دارد.

تی سی ال ۲۰ پرو ۵ جی – TCL 20 Pro 5G

با جذاب‌ترین عضو این خانواده، TCL 20 Pro 5G آغاز می‌کنیم. این گوشی از یک نمایشگر منحنی ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است. به لطف تراشه Pixelworks، این نمایشگر می‌تواند در لحظه ویدیوهای SDR را به HDR تبدیل کند و کیفیت آن‌ها را ارتقاء ببخشد. این نمایشگر همچنین به بهترین شکل تنظیم شده تا دقت رنگ عالی را ارائه کند. اما همراه با این چیپ یک چیپ دیگر به نام NXTVISION 2.0 وجود دارد که با کمک ابزاری به نام AIO Visual Enhancement کمک می‌کند کیفیت محتوایی که در حال نمایش روی صفحه است،‌ بهبود پیدا کند. در قلب تپنده‌ی این گوشی هم تراشه میان‌رده اسنپدراگون 750G کوالکام حضور دارد.

گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰

روی قاب پشتی این گوشی حسگر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.8 حضور دارد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.4 با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات مربوط به عمق تصاویر پرتره نیز آن را همراهی می‌کنند. وقتی قضیه جذاب می‌شود که بدانید TCL موفق شده قاب پشتی گوشی خود را به گونه‌ای طراحی کند که هیچ برآمدگی دوربینی نمایان نباشد. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی f/2.45 برای عکاسی سلفی وجود دارد.

گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰

یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را روشن نگه می‌دارد. خود این باتری نیز با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. تی سی ال این گوشی را در دو نسخه خاکستری و آبی عرضه خواهد کرد.

تی سی ال ۲۰ ال – TCL 20L

دومین گوشی سری تی سی ال ۲۰ در سال ۲۰۲۱، تی سی ال ۲۰ ال نام دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز است. چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ در قلب تپنده آن است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰

اما روی قاب پشتی این گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی f/2.0 به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 حضور دارد. ظاهراً چهارمین حفره‌ای که روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته مربوط به حسگر عمق میدان است.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که خودش با پشتیبانی از شارژ سریع،‌ خیلی زود شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در زیر کلید پاور تعبیه شده است. تی سی ال قصد دارد گوشی TCL 20L را در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار کند.

تی سی ال ۲۰ ال پلاس – +TCL 20L

و اما سومین عضو گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰ برای سال جدید، تی سی ال ۲۰ ال پلاس نام دارد. همانطور که از نامش پیداست این گوشی از مشخصات کمی بهتر نسبت به مدل معمولی ۲۰ ال برخوردار است. به طور مثال دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی f/1.8، رم آن ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایتی است که با یک کارت میکرو اس دی تا ۱ ترابایت هم ارتقاء پیدا می‌کند. در دیگر موارد از جمله چیپست، نمایشگر و باتری این گوشی کاملاً مشابه نسخه ۲۰ ال است. سازنده این گوشی را با دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد کرد.

گوشی‌های سری تی سی ال ۲۰

هر سه مدل به صورت پیشفرض به اندروید ۱۱ گوگل مجهز خواهند بود. قیمت نسخه پایه برای ۲۰ پرو ۵ جی حدود ۵۵۰ یورو، مدل ۲۰ ال پلاس حدود ۲۷۰ یورو و مدل ۲۰ ال معمولی هم حدود ۲۳۰ یورو است.

تی سی ال از یک گوشی دیگر به نام TCL 20S نیز رونمایی کرده است که در واقع همان گوشی ۲۰ ال پلاس، ولی با چیپستی متفاوت است که وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد. البته نام چیپست جایگزین در این مدل اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*