پوکو M3 Pro

گوشی ردمی نوت ۱۰ 5G با نام پوکو M3 Pro وارد برخی بازارها می‌شود

به زودی شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۰ 5G خودش که یک میان‌رده مجهز به نسل پنجم اینترنت موبایل است را با نام پوکو M3 Pro وارد برخی بازارهای بین‌المللی خواهد کرد.

ماه گذشته گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G با شماره مدل M2103K19G برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی شد. کمی بعدتر یک گوشی با شماره مدل M2013K19PI در رگولاتوری هندی BIS رویت شد. اکنون نسخه بین‌المللی این گوشی با شماره مدل M2013K19PG در سایت رگولاتوری FCC قرار گرفته است. کنار هم گذاشتن تمام قطعات این پازل نشان می‌دهد که شیائومی می‌خواهد ردمی نوت ۱۰ 5G خود را با نام پوکو M3 Pro وارد برخی از بازارها کند و در اصل هر دو گوشی، به جز نامشان یکی هستند.

گواهی FCC نشان می‌دهد که در مشخصات فنی هیچ تفاوتی بین این دو گوشی وجود ندارد. البته تفاوت واضحی در طراحی این دو گوشی دیده می‌شود. این گوشی نیز احتمالاً با طراحی شبیه به مدل اصلی پوکو ام ۳ وارد بازار شود.

پوکو امسال از چند گوشی پرچمدار به نام‌های پوکو اف ۳ و اف ۲ پرو رونمایی کرده است، اما هنوز گوشی موبایل میان‌رده‌ای که از شبکه 5G پشتیبانی کند را به بازار عرضه نکرده است. اکنون به نظر می رسد پوکو ام ۳ پرو نخستین گوشی میان‌رده 5G این کمپانی نیز لقب خواهد گرفت.

پوکو M3 Pro ؛ همان ردمی نوت ۱۰ 5G با ظاهری متفاوت

بر اساس شایعات، گوشی پوکو M3 Pro به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این گوشی از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که ۴/۶ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری آن رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۱ حضور دارد و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای عکاسی، جزیره‌ی دوربین قاب پشتی این گوشی از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که یک جفت حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود، انرژی خودش را دریافت می‌کند. امنیت آن هم توسط یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری تأمین می‌شود. در پایان باید به قیمت احتمالی حدود ۱۵۰ دلاری این گوشی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*