سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ معرفی شد

سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین‌های شگفت‌انگیز

گوشی موبایل سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ – Sony Xperia 5 III مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، صدای ۳۶۰ درجه‌ای Spatial Sound و دوربین‌هایی با توانی مشابه دوربین‌های حرفه‌ای سری آلفا ۹ سونی معرفی شد.

کمپانی سونی امروز از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ نام دارد. اکثر امکانات این گوشی شبیه به اکسپریا ۱ مارک ۳ است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، تجهیز شدن به یک جفت لنز تله فوتو متغیر با حسگر PD دوگانه است. این گوشی همچنین ردیابی اشیاء را در حالت عکاسی ارائه می‌کند.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ ؛ امکانات و مشخصات فنی

گوشی موبایل Sony Xperia 5 III چند حالت دوربین را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها حالت معمولی Basic Mode برای عکاسی آماتور است. یک نمایشگر ۶.۱ اینچی CinemaWide HDR OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی روی قاب جلویی این گوشی جای خوش کرده است. علاوه بر این سونی این گوشی را به فناوری صدای ۳۶۰ درجه‌ای Spatial Sound مجهز کرده که آهنگ‌های استریو را در لحظه تبدیل می‌کند. از دیگر امکانات جذاب این گوشی می‌توان به حالت Game Enhancer با یک اکولایزر صوتی جدید و یک بهینه‌ساز میکروفون کامپیوتر به همراه ضبط با نرخ فریم بالا اشاره کرد.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ معرفی شد

در قلب تپنده گوشی جدید سونی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ 5G حضور دارد و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با یک شارژر ۳۰ وات می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود، وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد. اما تمرکز اصلی این گوشی روی عکاسی است. جایی که فناوری دوربین آلفا سونی یک سطح قابل رقابت با دوربین‌های حرفه‌ای سری آلفا ۹ را وعده می‌دهد. لنز تله فوتو متغیر با حسگر PD دوگانه می‌توانند فاصله کانونی ۱۰۵ میلی‌متری را به دست بیاورند که در دنیای موبایل بی‌نظیر است. سونی این گوشی جذاب را در رنگ‌ها مشکی، بنفش و سبز و همراه با اندروید ۱۱ در تابستان پیش رو وارد بازارهای جهانی خواهد کرد. به زودی با معرفی کامل‌تری از این گوشی بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بهترین هست ولی ارزش خرید نداره
    فناوری با قیمت مقایسه نمیشه با توجه به قیمت ۱۰۰۰ دلاری که دارد
    زمانی ارزش خرید داره که به روز باشه با قیمت مناسب
    ایا قوی ترین گلکسی در راه است

  2. به این میگن یک گوشی زیبا،قدرتمند،همه فن حریف
    تنها گوشی جهان با امکانات اختصاصی که هیچ یک از شرکت های گوشی ساز توان ساخت همچین گوشی پرچمدار با این همه فن اوری و نواوری به صورت یک جا در یک گوشی پرچمدار رو ندارن
    #XPERIA5MARK3