تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین 9

تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین 9 را تماشا کنید

تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین 9 – Fast & Furious 9 سرانجام منتشر شد و در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدیوی جذاب سه دقیقه‌ای بپردازید.

تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین 9 سرشار از لحظات هیجان انگیز و خیره کننده است و نشان می‌دهد با یک اثر بلاک باستری بزرگ دیگر از این مجموعه رو به رو هستیم.

نهمین قسمت این مجموعه، قرار بود در ماه مه 2020 اکران شود اما تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و با تاخیر رو به رو شد. حالا که اوضاع جهان امیدوار کننده‌تر است و واکسن‌های مختلف در راه هستند، شرکت یونیورسال نیز آماده است تا این فیلم بزرگ را مدتی دیگر راهی سینماها کند.

در این تریلر، با صحنه‌های آشنای زیادی رو به رو خواهید شد، از تعقیب و گریزهای دراماتیک، هلی کوپترها و مبارزات تن به تن تا انفجارهای بزرگ، موتورسیکلت‌ها و تیراندازی‌های پی در پی. در این قسمت، بازیگران تازه‌ای هم حضور دارند که بدون شک می‌توانند طرفداران را هیجان زده کنند، از جمله جان سینا و مایکل روکر.

از هنرپیشگان قسمت‌های قبلی که یک بار دیگر بازمی‌گردند هم می‌توان به وین دیزل، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، جوردانا بروستر، لوداکریس، لوکاس بلک، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، هلن میرن و شارلیز ترون اشاره کرد. تریلر جدید این اثر را در ادامه مشاهده کنید.

تریلر جدید فیلم سریع و خشمگین 9

در این قسمت، دام (وین دیزل) پس از سال‌ها، با برادرش جیکوب (جان سینا) رو به رو می‌شود. جیکوب که یک قاتل حرفه‌ای است، به دلایلی نامعلوم، می‌خواهد از دام انتقام بگیرد و در این مسیر، با سایفر (شارلیز ترون) نیز همکاری می‌کند.

سری فیلم‌های سریع و خشمگین، همواره در باکس آفیس موفق بوده‌اند و قسمت هشتم در سال 2017، با بودجه 250 میلیون دلاری، فروش 1.236 میلیارد دلاری را در گیشه تجربه کرد. قسمت نهم در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) به اکران سینماها در می‌آید و اگر چه انتظار نمی‌رود فروش قسمت‌های پیشین را تکرار کند اما سازندگان امیدوارند تا بتواند بودجه 200 میلیون دلاری خود را بازگرداند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*