سیتروئن C5 X مدل 2022

سیتروئن C5 X مدل 2022 معرفی شد؛ ترکیبی از سدان، استیشن و کراس اوور

سیتروئن C5 X مدل 2022 معرفی شد. شرکت سیتروئن محصول جدید خود را ترکیبی از سدان، استیشن و کراس اوور توصیف کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت سیتروئن از C5 X مدل 2022 پرده برداشت. پرچمدار جدید سیتروئن ترکیبی از سدان، استیشن و کراس اوور محسوب می‌شود؛ چراکه طراحان در ساخت آن از کانسپت CXperience سال 2016 الهام گرفته‌اند و به همین دلیل این خودرو به بدنه‌ای به شکل استیشن با سقفی شیب‌دار مجهز شده است. سیتروئن C5 X مدل 2022 در بخش جلو و عقب نیز از چراغ‌های V شکل معروف این شرکت بهره می‌برد.

مشخصات سیتروئن C5 X مدل 2022

سیتروئن C5 X مدل 2022

از سایر ویژگی‌های محصول جدید شرکت سیتروئن می‌توان به خط کمر بالا، کاپوت کشیده و خطوط پویا اشاره کرد. طول سیتروئن C5 X مدل 2022 حدود 4805 میلی‌متر، عرض آن 1865 میلی‌متر، ارتفاع آن 1485 میلی‌متر و فاصله محوری آن 2785 میلی‌متر است که با چنین ابعادی در کنار فولکس واگن پاسات قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل فاصله محوری این خودرو کامل کشیده بوده و سرنشینان عقب از فضای مناسبی بهره خواهند برد.

سیتروئن C5 X مدل 2022

کابین سیتروئن C5 X مدل 2022 نیز از فضای مدرن و خاصی بهره می‌برد. در داخل این خودرو فرانسوی شاهد یک نمایشگر 12 اینچی لمسی با وضوح بالا هستیم که سیستم اطلاعاتی و سرگرمی را ارائه می‌دهد. همچنین این سیستم از قابلیت تشخیص صدا، نمایشگر قابل تنظیم و قابلیت به‌روزرسانی از راه دور بهره می‌برد و برای آن 4 پورت USB و شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

سیتروئن C5 X مدل 2022

نمایشگر سربالا با صفحه‌نمایش بزرگ تمام رنگی روی شیشه جلو یکی دیگر از ویژگی‌های کابین این خودرو محسوب می‌شود که نتیجه آن ارائه تجربه یک رانندگی آسان خواهد بود؛ چرا که به واسطه این سیستم دیگر راننده به برداشتن چشمان خود از مسیر برای مشاهده اطلاعات مهم نیازی نخواهد شد و هرچه نیاز دارد در مقابل وی به نمایش در خواهد آمد. همچنین برای این خودرو طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال نظیر دستیار رانندگی در بزرگراه (سیستم خودران سطح دو)، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور و مرور عقب و دوربین دید ۳۶۰ درجه در نظر گرفته شده است.

سیتروئن C5 X مدل 2022

مشتریان می‌توانند برای سیتروئن سی ۵ ایکس مدل 2022 موتورهای بنزینی و پلاگین هیبریدی مختلفی را سفارش دهند که بالاترین آنها یک مدل پلاگین هبریدی است که می‌تواند قدرتی برابر با 225 اسب بخار را تولید کند؛ این مدل یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی را شامل می‌شود که می‌تواند امکان پیمایش 50 کیلومتر را با حداکثر 135 کیلومتر بر ساعت به شکل تمام الکتریکی ارائه کند.

سیتروئن C5 X مدل 2022

سیتروئن C5 X مدل 2022 نخستین محصول سیتروئن است که از سیستم تعلیق فعال جدید این شرکت به نام Advanced Comfort بهره می‌برد. این سیستم در مدل‌های پلاگین هیبریدی به شکل استاندارد عرضه خواهد شد و شرکت سیتروئن رانندگی با این خودرو را مشابه کیفیت سواری با قالیچه پرنده توصیف کرده است. همچنین این سیستم از سه حالت مختلف بهره می‌برد که در نرم‌ترین حالت خودرو به یک کشتی روی جاده تبدیل خواهد شد و در سفت‌ترین حالت نیز رانندگان کنترلی دقیق و تیز را در هنگام پیچیدن خواهند داشت.

سیتروئن C5 X مدل 2022

شرکت سیتروئن برای این محصول پرچمدار خود صندلی‌های ویژه Advanced Comfort را نیز در نظر گرفته است که به بالشتک‌های ویژه، فوم ضخیم و لایه‌ای با چگالی بالا مجهز بوده و در سفرهای طولانی برای سرنشینان راحتی مناسبی را ارئه می‌کند. این خودرو از اواخر سال 2021 در بازار اروپا عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*