پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020

پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020 را بشناسید

اگر می‌خواهید وارد دنیای برنامه نویسی شوید و یک کدنویس حرفه‌ای باشید، در این مطلب قصد داریم پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020 را معرفی کنیم .

انتخاب یک زبان برنامه نویسی محبوب برای طراحی پروژه و کسب درآمد از آن نکته مهمی است که تازه کار ها در انتخاب آن به مشکل برمی خورند. یادگیری اولین زبان برنامه نویسی از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا ممکن است از این دنیای مستقل آشنایی نداشته باشد. در ادامه به پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020 اشاره می‌کنیم.

۵ زبان برنامه‌نویسی برتر سال ۲۰۲۰

1: جاوا اسکریپت (JavaScript)

javascript / پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020

در کنار HTML  و CSS ، جاوا اسکریپت به عنوان یکی از تکنولوژی های اصلی در نظر گرفته می شود که صفحات وبی را که هر روز در اینترنت جستجو می کنید کنترل می‌کند. در اصل تمامی وبسایت های مدرن امروزی را تحت الشعاع قرار داده است .

2: زبان پایتون (Python)

Python / پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020

پایتون همواره یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسان است زیرا سرعت یادگیری آن به شدت بالاست، بنابراین برای شروع کد نویسی مناسب تر است.

3: جاوا (Java)

Java / پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020

این زبان را نباید با زبان جاوا اسکریپت اشتباه گرفت، جاوا یک زبان مستقل است که می‌تواند روی هر پلتفرمی که از این زبان پشتیبانی می کند، بدون نیاز به کامپایل شدن اجرا شود. جاوا امروزه محبوب ترین جاده برای آغاز نقطه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی است .

4: زبان سی شارپ (#C)

C sharp

سی شارپ توسط مایکروسافت در زمانی که روی دات نت کار می‌کرد، توسعه داده شد. امروزه این یک زبان شناخته شده در جهان است و موارد استفاده بالایی دارد .

5: پی اچ پی (php)

php / پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020

زبان PHP مخالفان و موافقان زیادی دارد اما همچنان یکی از پنج زبان برنامه نویسی برتر سال 2020 است. اگر توسعه دهنده هستید و بخواهید وب سایت یا وبلاگ خود را بدون اتکا به پلتفرم های شخص ثالثی مانند وردپرس ایجاد کنید ، این زبان مناسب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*