همراه اول

همراه اول در سال مانع زدایی‌ها در پروژه‌های جهادی عمرانی مشارکت کرد

همراه اول در روزهای آغازین سال 1400 با هدف رفع موانع و محرومیت زدایی در پروژه‌های جهادی عمرانی مشارکت کرد.

اپراتور همراه اول با نگاه و توجه ویژه به موضوع محرومیت زدایی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در روزهای آغازین سال 1400 با همکاری مراکز، موسسه‌ها و قرارگاه‌های جهادی به توسعه امور عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده کشور توجه ویژه‌ای داشته است.

مشارکت همراه اول در پروژه‌های جهادی عمرانی

همراه اول

این اپراتور با توجه ويژه به موضوع مانع زدایی که بخشی از شعار سال 1400 است در پروژه‌های خیرخواهانه با رویکردهای ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین و مسجد مشارکت کرده است. اپراتور همراه اول در این پروژه‌ها که اغلب آنها در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد از طریق تأمین تجهیزات و ملزومات موردنیاز ساخت این اماکن مشارکت کرده است. در همین راستا همراه اول ده‌ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال را به مناطق محروم ارسال کرده است.

گفتنی است بخش چشمگیری از حمایت‌های این اپراتور به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه یا پس از آن در برهه‌های زمانی مختلف و در اقصی نقاط کشور مربوط می‌شود؛ برای مثال در زلزله کرمانشاه و ایلام همراه اول به دلیل شرایط جوی و سرمای هوا حدود ۱۳۰۰ کانکس را به این مناطق ارسال کرد و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*