کلاب هاوس

نگاهی به کلاب هاوس و حاشیه‌های آن در ایران؛ آیا این شبکه اجتماعی فیلتر خواهد شد؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده، اما حاشیه‌های زیادی نیز در ایران داشته است. آیا Clubhouse در کشورمان فیلتر می‌شود؟

حتما شما هم این روزها نام برنامه کلاب هاوس – Clubhouse را شنیده‌اید. این شبکه اجتماعی با تمام شبکه های اجتماعی دیگر فرق دارد و مهم‌ترین تفاوت آن هم این است که به جای پیام دادن و گذاشتن عکس و ویدیو، کاربران می‌توانند در گفتگوهای صوتی شرکت کنند. این شبکه اجتماعی خیلی زود توانست به محبوبیت زیادی بین کاربران دست پیدا کند؛ به طوری که تمام شبکه های اجتماعی دیگر به دنبال ایجاد قابلیتی شبیه به کلاب هاوس هستند و از طرف دیگر چندین شرکت بزرگ هم در تلاشند تا Clubhouse را خریداری کنند.

اما Clubhouse که فعلا فقط برای گوشی های آیفون عرضه شده و احتمالا به زودی نسخه اندروید آن نیز از راه می‌رسد، در ایران با حاشیه‌های دیگری همراه شد. در روزهای اخیر مشاهده کردیم که اختلال عجیبی در این برنامه مشاهده شده است و بسیاری از کاربران برای ورود و استفاده از این اپلیکیشن با مشکل مواجه هستند. این اختلالات تا جایی ادامه پیدا کرد که شایعه فیلتر شدن Clubhouse در ایران به گوش رسید، اما وزارت ارتباطات و برخی مسئولان دیگر مدعی شدند که هیچ تصمیمی برای فیلترینگ کلاب هاوس گرفته نشده است. ماجرا به همین جا ختم نشد و وزارت ارتباطات به اپراتورهای تلفن همراه فرصت کوتاهی داد تا هرچه زودتر این اختلالات برطرف شوند و در غیر این صورت، اپراتورها جریمه سنگینی خواهند شد.

حالا در گجت نیوز ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن نگاهی به اپلیکیشن شبکه اجتماعی کلاب هاوس و حاشیه‌های آن در ایران می‌کنیم و به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا این برنامه چت صوتی در کشورمان فیلتر خواهد شد یا خیر؟

ویدیوی بررسی حواشی کلاب هاوس در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*