پادکست اپل

نسخه جدید نرم افزار پادکست اپل معرفی شد

در مراسم بهاری 2021 کمپانی اپل، شاهد رونمایی از نسخه جدید و باز طراحی شده نرم افزار پادکست اپل – Appel Podcasts بودیم.

مراسم Spring Loaded در حال برگزاری است و کمپانی اپل از نسخه جدید نرم افزار پادکست اپل پرده برداشت. این نرم افزار از این به بعد با تهیه اشتراک در دسترس است.

این نرم افزار، بعد از به روزرسانی و باز طراحی، در بیش از 170 کشور و منطقه قابل دسترسی خواهد بود و با خرید اشتراک آن، می‌توانید به پادکست‌های مورد علاقه خود به سادگی دسترسی پیدا کنید.  همچنین بعد از خرید اشتراک، از مزایایی همچون گوش دادن پادکست بدون تبلیغات، دسترس به برخی از پادکست‌های انحصاری و دسترسی زودتر به برخی پادکست‌ها بهره مند خواهید شد.پادکست اپل

در آغاز کار اپل توانسته اشتراک‌های ویژه‌ی enderfoot TV در کنار Pushkin Industries و Radiotopia from PRX به علاوه‌ی Sony Music Entertainment به دست بیاورد. دیگر اشتراک‌های ویژه عبارتند از:  QCODE, NPR, the LA Times, The Athletic.

علاوه بر این، از ماه می، کانال‌هایی توسط سازندگان به نرم افزار اضافه خواهد شد. این کانال‌ها می‌توانند پولی، رایگان و یا کانال‌هایی مبتنی بر ارزش افزوده باشند.پادکست اپل

در آی او اس 14 و نسخه جدید Apple Podcasts شما به سادگی می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف از جمله دسته بندی پادکست‌های برتر و نمودارهای مربوطه دسترسی پیدا کنید. همچنین قابلیت پخش هوشمند (Smart Play) به شما کمک می‌کند از آخرین قسمت‌های پادکست‌های مدنظرتان با خبر شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*