پولاروید گو

پولاروید گو به عنوان کوچک‌ترین دوربین چاپ سریع دنیا معرفی شد

پولاروید گو – Polaroid Go کوچک‌ترین دوربین چاپ سریع دنیا است که با قیمت ۱۱۰ پوندی خود به عنوان رقیب مستقیم دوربین‌های چاپ سریع فوجی فیلم عرضه خواهد شد.

پولاروید برندی نام‌آشنا و معتبر در حوزه دوربین‌های چاپ سریع در سطح بین‌المللی است. کافی است از هر شخصی که در خیابان می‌بینید، بخواهید یک دوربین چاپ سریع معرفی کند تا به احتمال زیاد از پولاروید نام ببرد. حالا این برند پیشتاز در اقدامی تحسین ‌برانگیز از کوچک‌ترین دوربین چاپ سریع دنیا با نام پولاروید گو – Polaroid Go رونمایی کرده است.

بازار دوربین‌های چاپ سریع بیش از پیش رقابتی شده است و اگرچه تا به اینجای کار نیز پولاروید دوربین‌های چاپ سریع مدرن و خوبی را عرضه کرده است، اما همیشه جا برای پیشرفت هست، مخصوصاً در بازاری که فوجی فیلم با دوربین‌های چاپ سریع فوق‌العاده سری اینستکس (Instax) به عنوان رقیب حضور دارد.

پولاروید گو

پولاروید گو از ظاهر چشم نوازی برخوردار است. این دوربین چاپ سریع  ۱۰.۵ سانتی‌متر طول، ۸.۴ سانتی‌متر عرض و ۶.۱ سانتی‌متر ارتفاع دارد، که البته هنوز آنقدر ها کوچک نیست. همچنین این دوربین به همراه فیلم سفارشی کوچک پولاروید عرضه شده است تا هم مناسب سبک طراحی جدید آن باشد و هم رقیبی برای فرمت کوچک‌تر و موفق فوجی فیلم یعنی اینستکس باشد.

از امکانات دیگر پولاروید گو می‌توان به یک آینه سلفی جدید برای فریم بندی آسان‌تر تصاویر، تایمر خودکار، فلاش داینامیک و گزینه‌ای برای ثبت تصاویر دابل اکسپوژر (که این گونه تصاویر همیشه روی فیلم چاپ سریع  زیبا از آب در می‌آیند) اشاره کرد .

این دوربین از امروز برای پیش‌فروش در دسترس قرار گرفته است و از ۷ اردیبهشت با قیمت ۱۰۹.۹۹ پوند و به همراه دو بسته فیلم به ارزش ۱۸.۹۹ پوند در دسترس دوستداران عکاسی چاپ سریع خواهد بود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره دوربین چاپ سریع پولاروید گو چیست؟ آیا این دوربین می‌تواند رقیبی برای دوربین‌های چاپ سریع فوجی فیلم باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*