فیلم The Flash

ساخت فیلم The Flash رسما آغاز شد؛ رونمایی از لوگوی رسمی

پس از کش و قوس‌های فراوان، تولید فیلم The Flash رسما آغاز شد. سازندگان همچنین از لوگوی جدید این اثر رونمایی کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فیلم The Flash که از آن به عنوان یک «پروژه طلسم شده» نام برده می‌شد، در نهایت به مرحله فیلم‌برداری رسید. فیلم فلش در سال‌های اخیر، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است. ابتدا نویسنده فیلم سایه‌های تاریک (Dark Shadows)، سث گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) انتخاب شده بود تا اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد. اما به دلیل داشتن تفاوت‌های خلاقانه با دی سی، ناگهان پروژه را ترک کرد تا ریک فمویوا (Rick Famuyiwa) جایگزین او شود.

فمویوا حتی تصویری از آخرین نسخه فیلم‌نامه منتشر کرد و به نظر می‌رسید اوضاع به خوبی پیش می‌رود اما او هم در نهایت کنار رفت. در ادامه اتفاقات دیگری هم رخ داد و چندین فیلم‌نامه برای اثر نوشته شد اما پروژه چراغ سبز نگرفت.

ساخت فیلم The Flash رسما آغاز شد

فیلم فلش اما حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و وارد مرحله تولید شده است. ازرا میلر (Ezra Miller) مشابه قسمت‌های اخیر دنیای سینمایی دی سی (DCEU)، نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت و طبق اطلاعات منتشر شده، بن افلک و مایکل کیتون، در نقش دو بتمن متفاوت در فیلم حضور دارند.

علاوه بر این‌ها، از لوگوی رسمی فیلم نیز پرده برداشته شد که می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید. این لوگو مشخصا با الهام از لباس قرمز نمادین فلش طراحی شده و با لوگوی این شخصیت در فیلم لیگ عدالت متفاوت است.

فیلم The Flash

با اینکه جزئیات داستانی فیلم هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که شاهد اقتباس جدیدی از همان داستان قدیمی و مشهور فلش باشیم، یعنی جایی که او در زمان به عقب بازمی‌گردد تا جلوی مرگ مادرش را بگیرد و این مسئله باعث ایجاد اتفاقات ناگواری می‌شود. فیلم دارای چندین خط زمانی خواهد بود و به همین دلیل، با دو بتمن مختلف رو به رو می‌شویم.

با موفقیت نسخه جدید جاستیس لیگ، حالا طرفداران به آینده دی سی امیدواری بیشتری دارند و فلش می‌تواند فصل تازه‌ای را برای مجموعه آغاز کند. خصوصا اینکه شخصیت بری آلن (Barry Allen) در این فیلم، با تحسین منتقدان و مخاطبان رو به رو شد. حضور سوپرگرل هم اتفاق جذابی است؛ این شخصیت اخیرا وارد دنیای تلویزیون هم شده و توانسته محبوبیت زیادی بدست بیاورد. ناگفته نماند که شخصیت سایبورگ (Cyborg) در این فیلم نقشی نخواهد داشت.

فیلم The Flash در تاریخ 4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد. این تاریخ ممکن است در ادامه تغییر پیدا کند و شاهد اکران فیلم در سال 2023 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*