نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰

نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ در بنچمارک آنتوتو امتیاز بسیار خوبی را کسب کرد

نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ – Redmi K40 Gaming Edition با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک موفق به کسب امتیاز بسیار خوبی در بنچمارک آنتوتو شد.

به نظر می‌رسد شیائومی خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی گیمینگ جدید دیگر تحت برند Redmi می‌کند. این گوشی که شیائومی نام Redmi K40 Gaming Edition را برای آن انتخاب کرده، چهارمین عضو خانواده ردمی کی ۴۰ است که در ماه فوریه گذشته معرفی شدند. در حالی که سه مدل کی ۴۰، کی ۴۰ پرو و کی ۴۰ پرو پلاس همگی از تراشه‌های سری اسنپدراگون شرکت کوالکام نیرو می‌گیرند، شیائومی تأیید کرده که این نسخه به چیپست Dimensity 1200 شرکت مدیاتک تجهیز خواهد شد.

اعلام جنگ مدیاتک به کوالکام با بنچمارک نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰

پوستری که شیائومی منتشر کرده نشان می‌دهد نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ موفق شده در پلتفرم بنچمارک‌گیری آنتوتو (ورژن ۹) به امتیاز ۷۲۴.۰۰۰ دست پیدا کند که این دیوایس را از نظر عملکرد فنی جایی بین گوشی‌های مجهز به چیپست‌های توانمند اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۸۸ قرار می‌دهد. به طور مثال میانگین امتیاز گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در این بنچمارک ۱۰۰ هزار امتیاز بیشتر است، در حالی که گوشی‌هایی با اسنپدراگون ۸۶۵/۸۷۰ میانگین امتیاز ۶۲۵ هزار را دریافت کرده‌اند.

نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰

شیائومی می‌گوید در زیر قاب این گوشی گیمینگ سیستم خنک کننده 11.540mm2 که از گرافن صنعت هوافضا برای ساخت آن استفاده شده، وظیفه خنک نگه داشتن گوشی را بر عهده دارد. البته ممکن است این فقط یک شعار تبلیغاتی باشد؛ دقیقاً همان اتفاقی که در مورد سیستم خنک کننده انقلابی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا رخ داد.

شیائومی همچنین در تیزرهای تبلیغاتی طراحی نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ را نیز فاش کرده است. این گوشی جمعاً از شش دکمه فیزیکی استفاده می‌کند که پنج دکمه روی فریم سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند.

تصاویر منتشر شده از ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن دو دکمه اسلایدی و دو دکمه شانه‌ای را همراه با کلید پاور به نمایش می‌گذارند. ظاهراً کلیدهای تنظیم ولوم صدا نیز در طرف مقابل تعبیه شده است. همچنین به نظر می‌رسد ماژول دوربین این گوشی از ال ای دی‌های نوری برخوردار است که می‌تواند در دستان کاربر روشن شده و صحنه‌ی جذابی را در یک اتاق تاریک رقم بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*