قاب چرمی مگ سیف و قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۲

عرضه یک قاب چرمی مگ سیف و قاب‌های سیلیکونی جدید برای آیفون ۱۲

اپل یک قاب چرمی مگ سیف و چند قاب سیلیکونی جدید را برای گوشی‌های خانواده آیفون ۱۲ – Apple iPhone 12 خود در فروشگاه‌های اپل استور عرضه کرد.

از روز گذشته مجموعه‌ای از قاب‌های جدید سازگار‌ با فناوری شارژ بی‌سیم مگ سیف اپل در اپل استورها موجود شده است. مطابق معمول دو شب پیش، ساعاتی قبل از آغاز کنفرانس اپل، وب‌سایت رسمی این شرکت از دسترس خارج شد. و وقتی مجددا بعد از برگزاری کنفرانس دسترسی به آن ممکن شد، آیپد پرو ۲۰۲۱، آی مک ۲۰۲۱، نسخه بنفش آیفون ۱۲/ ۱۲ مینی و مجموعه جدیدی از لوازم جانبی خانواده آیفون ۱۲ برای خرید کاربران موجود شدند.

اول از همه با قاب‌ها شروع می‌کنیم که شامل یک قاب چرمی مگ سیف به همراه سه قاب سیلیکونی جدید می‌شود. این قاب چرمی دارای رنگ بنفش پررنگ (Deep Violet) است و گزینه مناسبی برای استفاده همراه نسخه بنفش آیفون ۱۲ محسوب می‌شود.

قاب چرمی مگ سیف و قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۲

قاب‌های سیلیکونی جدید خانواده آیفون ۱۲ نیز همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در سه رنگ بنفش، سبز و نارنجی مایل به زرد عرضه می‌‌شوند.

قاب چرمی مگ سیف و قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۲

ا‌پل یک کیف جدید برای آیفون ۱۲ مینی به رنگ بنفش پررنگ را هم طراحی کرده است که با نسخه بنفش این گوشی هارمونی خوبی را به وجود میاورد.

قاب چرمی مگ سیف و قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۲

نکته: هیچ یک از قاب‌های فوق در کنفرانس آنلاین اپل رونمایی نشد، بلکه فقط شاهد رونمایی از نسخه بنفش آیفون ۱۲/ ۱۲ مینی توسط تیم کوک، مدیرعامل اپل بودیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*