گوشی های سری آنر ۵۰

پوستر تبلیغاتی رسمی گوشی های سری آنر ۵۰ منتشر شد

پوستر تبلیغاتی گوشی های سری آنر ۵۰ – Honor 50 معرفی شد. در این پوستر به طراحی ماژول دوربین گرد روی قاب پشتی این گوشی‌ها اشاره شده است.

ژانویه گذشته گوشی آنر V40 در چین معرفی شد و مطابق معمول باید شاهد عرضه نسخه بین‌المللی این گوشی با نام آنر ۴۰ نیز باشیم. اما اطلاعاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد انتظار ما در این مورد اشتباه است. این شرکت مستقیماً می‌خواهد از گوشی های سری آنر ۵۰ خود احتمالاً در ماه مه (اردیبهشت ماه) رونمایی کند. در زیر تصویری از پوستر تبلیغاتی این گوشی که اخیراً به بیرون درز کرده را مشاهده می‌کنید. روی این پوستر به طراحی گرد دوربین پشتی این گوشی اشاره شده است.

ماژول گرد دوربین در گوشی های سری آنر ۵۰

گوشی های سری آنر ۵۰

طرح‌های اولیه‌ای از قاب پشتی این گوشی نیز به تازگی به دست ما رسیده است. جزیره‌ی دوربین در این گوشی از دو دایره میزبانی می‌کند؛ این مشابه زبان طراحی در رندرهای منتشر شده از گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ است. آنطور که مشخص است، دایره‌ی بالایی از یک لنز تکی میزبانی می‌کند. اما دایره‌ی پایینی میزبان دو ماژول دوربین است. بین این دو دایره نیز فلاش LED گوشی دیده می‌شود.

گوشی های سری آنر ۵۰

ما حدس می‌زنیم یک فیلتر با استحکام بسیار بالا روی لنز دوربین بالایی قرار گرفته که به صورت مغناطیسی به دوربین گرد گوشی می‌چسبد. این می‌تواند بهترین توضیح در مورد این که چرا در ماژول بالا تنها یک لنز حضور دارد، باشد. هنوز بحثی در مورد سخت افزار این دوربین به میان نیامده است. طراحی این گوشی کاملاً با گوشی آنر وی ۴۰ متفاوت است. شباهت‌هایی بین آن با وی ۴۰ لایت دیده می‌شود، اما تفاوت‌های این دو بیشتر است. در زیر می‌توانید تصاویر رندر درز کرده از گوشی هواوی پی ۵۰ را مشاهده کنید که به شباهت این دو گوشی با یکدیگر اشاره دارد. این نشان می‌دهد شاید در ظاهر دو کمپانی هواوی و آنر از یکدیگر جدا شده باشند،‌ اما شرکت آنر همچنان از صاحب پیشین خودش الگو می‌گیرد.

گوشی های سری آنر ۵۰ شبیه هواوی پی ۵۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*