نمونه اولیه هواوی پی 50

انتشار تصاویر نمونه اولیه هواوی پی 50 با طراحی سوال برانگیز!

رندرهای قبلی، دو لنز دوربین بزرگ را در پشت Huawei P50 نشان می‌دادند؛ ولی در تصاویر منتسب به نمونه اولیه هواوی پی 50 طراحی کاملا متفاوتی را می‌بینیم.

اخیرا یک افشاگر ناشناس، تصاویری را به وب‌سایت GSMArena ارسال و آن‌ها را مدل جدید سری P هواوی معرفی کرد؛ محصولی که گفته می‌شود در اواخر بهار با سیستم عامل HarmonyOS خواهد آمد.

با توجه انحنای لبه‌های نمایشگر، در نگاه اول به نظر می‌رسید این گوشی هواوی پی 50 پرو باشد؛ اما با توجه به فقدان لنز پریسکوپی در پنل عقب، احتمالا نمونه اولیه هواوی پی 50 است.

البته احتمال فیک بودن آن هم دور از ذهن نیست؛ چرا که ماژول دوربین گوشی، شباهت بسیاری به دوربین هواوی میت 30 دارد. این در حالی است که هواوی هزینه زیادی روی ظاهر محصولاتش می‌کند و استفاده مجدد از طراحی قدیمی، با عقل جور در نمی‌آید.

وجود ماژول دوربین در گوشه پنل عقب، چیز غیر معمولی نیست؛ ولی حلقه رنگارنگی که دورتادور آن را احاطه کرده، به زیبایی گوشی کمکی نکرده است. دکمه تنظیم صدا هم در این دستگاه دیده نمی‌شود؛ چیزی که در میت 30 پرو غایب بود؛ ولی در سری هواوی پی 40 و میت 40 بازگشتی دوباره داشت.

به هر حال، شاید تحریم‌های آمریکا هواوی را به گوشه رینگ برده باشد؛ اما بعید به نظر می‌رسد در سری P50 طراحی مشابهی با Mate 30 را شاهد باشیم. نظر شما دراین‌باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*