هیوندای آلکازار 2021

هیوندای آلکازار 2021 معرفی شد؛ آشنایی با کراس اوور سه ردیفه جدید برای بازار هند

هیوندای آلکازار 2021 برای بازار هند معرفی شد. این کراس اوور اقتصادی سه ردیفه هیوندای بر پایه محصول کرتا ساخته شده است. در ادامه با مشخصات کراس اوور جدید هیوندای آشنا می‌شویم.

هیوندای چند سالی است با عرضه کراس اوورهای خود به بازار توانست به سود چشمگیری دست پیدا کند و به همین دلیل به دنبال توسعه بخش کراس اوورهای سبد محصولات خود است. این خودروساز کره‌ای اخیرا کراس اوور جدید بایون را برای بازار اروپا معرفی کرد و اکنون نیز از کراس اوور سه ردیفه آلکازار برای بازار هند پرده برداشت.

مشخصات هیوندای آلکازار 2021

هیوندای کراس اوور جدید خود را بر پایه کراس اوور 5 نفره کرتا توسعه داده است، اما طراحان فاصله محوری آن را افزایش دادند تا صندلی‌های ردیف سوم نیز به این خودرو اضافه شد. از این رو فاصله بین دو محور هیوندای آلکازار 2021 حدود 2760 میلی‌متر بوده که حدود 150 میلی‌متر از کرتا بیشتر است. همچنین اورهنگ عقب این کراس اوور جدید نیز نسبت به کرتا کشیده‌تر است.

هیوندای آلکازار 2021

شرکت هیوندای از همان درها، کاپوت و گلگیرهای جلوی کرتا برای آلکازار استفاده کرده است، اما طراحان برای جلوپنجره آن الگوی ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. همچنین لچکی عقب نیز از طرح جدیدی بهره می‌برد و سایز چراغ‌های عقب درشت‌تر شده‌اند که بیانگر بزرگ بودن این کراس اوور نسبت به کرتا است.

هیوندای آلکازار 2021

هیوندای آلکازار 2021 مهم‌ترین تغییرات خود را در بخش کابین تجربه کرده است؛ بخشی که اکنون سه ردیف صندلی در آن به چشم می‌خورد و مشتریان می‌توانند نسخه‌های 6 نفره و 7 نفره این کراس اوور را سفارش دهند. نسخه 6 نفره از صندلی‌های ردیف دوم خلبانی بهره می‌برد، اما نسخه 7 نفره در ردیف دوم دارای یک صندلی نیمکتی است. در هر دو نسخه برای دسترسی به ردیف سوم می‌توان با لمس یک دکمه صندلی‌های ردیف دوم را تا کرد.

هیوندای آلکازار 2021

هر آنچه مشتریان از یک کراس اوور اقتصادی انتظار دارند در هیوندای آلکازار 2021 وجود دارد. این خودرو از تجهیزاتی چون نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی، کنترل تهویه اتوماتیک، سانروف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه و شارژر بی‌سیم بهره می‌برد. همچنین با خواباندن صندلی‌های ردیف سوم می‌توان میزان فضای صندوق بار را افزایش داد.

هیوندای آلکازار 2021

هیوندای آلکازار 2021 از یک موتور 2 لیتری بنزینی با قدرت 157 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن‌متر بهره می‌برد که به واسطه آن قادر است ظرف مدت کمتر از 10 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را با یک موتور 1.5 لیتری توربودیزل با قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر سفارش دهند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها توسط گیربکس‌های 6 سرعت دستی و 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هیوندای کراس اوور جدید خود را از ماه آینده میلادی روانه بازار هند خواهد کرد تا در بازار هند با رقبایی چون تاتا سفری، ام‌جی هگتور و ماهیندرا XUV500 رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*