کمپین رمضان بهاری چهارخونه

کمپین رمضان بهاری چهارخونه ایرانسل همراه با جوایز ویژه برگزار شد

کمپین رمضان بهاری چهارخونه ایرانسل همراه با جوایز ویژه برگزار شد. ایرانسل این کمپین را با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه طی ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

اپراتور ایرانسل در ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه کمپینی را به همراه جوایز متعدد در قالب کمپین رمضان بهاری چهارخونه برگزار کرده است. این کمپین که از 28 فروردین آغاز شده تا 24 اردیبهشت 1400 به مدت 28 روز ادامه خواهد داشت. در این کمپین در کنار ارائه هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، جوایز ویژه‌ای نظیر 4 دستگاه گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی نیز در نظر گرفته شده است.

جزئیات برگزاری کمپین رمضان بهاری چهارخونه ایرانسل

کمپین رمضان بهاری چهارخونه ایرانسل طی همکاری اپلیکیشن تاپ و در دو بخش اپلیکیشن و صفحه اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود. در بخش اول، کاربران می‌توانند با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه در قرعه‌کشی 4 دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت کنند. همچنین کاربران با خرید بیشتر از چارخونه می‌توانند شانس خود برای برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش دهند.

در بخش دوم این مسابقه که در صفحه اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران با رعایت مقررات شرکت در مسابقه در قرعه‌کشی اهدای جایزه نقدی شرکت داده خواهند شد. این جایزه، هرهفته برای 2 نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این طی برگزاری این کمپین چالش‌های متنوع ۴*۴ چارخونه نیز به شکل ویژه برگزار خواهد شد. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همچنین کاربران این امکان را دارند تا ویدیوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو بیینند و با انجام 3 چالش تعیین شده، هر هفته از 4 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل بهره‌مند شوند. همچنین اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با ۲۰ درصد تخفیف و در قالب چالش‌ها به کاربران ارائه می‌شود.

گفتنی است بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائه خدمات تجمیع، توزیع و عرضه نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزه دیجیتال محسوب می‌شود که در حوزه‌هایی نظیر بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله فعالیت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*