بازی لست آو آس

شایعه: ریمیک بازی لست آو آس در حال توسعه است

جیسون شرایر ادعا می‌کند که استودیو ناتی داگ به‌واسطه‌ی در اختیار داشتن زمان آزاد، ساخت ریمیک بازی لست آو آس را آغاز کرده است.

شرایر با گزارشی جنجالی در بلومبرگ، از دلایل ساخت ریمیک بازی لست آو آس توسط ناتی داگ خبر داد. او علت انجام چنین کار دور از انتظاری را در بیکاری ناتی داگ خلاصه کرده است. نیل دراکمن و استودیو پرآوازه‌اش این روزها پروژه‌‌‌ای در دست ساخت ندارند و احتمالاً به‌ همین علت به سال ۲۰۱۳ برگشته‌اند تا اولین نسخه از فرنچایز پرطرفدارشان را ریمیک کنند.

این اتفاق حواشی زیادی را در بر داشته است و اکثر مردم این‌گونه به اقدام جدید ناتی داگ واکنش نشان داده‌اند:

واقعاً چرا؟ بازی لست آو آس در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و یک سال پس از آن با نسخه‌ی‌ای بازسازی شده راهی کنسول نسل هشتمی سونی شد. این بازی با گذشت هشت سال از زمان عرضه‌اش، همچنان جذاب به‌نظر می‌رسد و از لحاظ گرافیکی هم اگر بهتر از عناوین روز نباشد، بدتر نیست. چرا ناتی داگ باید به فکر بازسازی آن در سال ۲۰۲۱ باشد؟

جیسون شرایر از ریمیک بازی لست آو آس می‌گوید

این روزنامه‌نگار ۳۴ ساله طی پادکستی مفصل در کانال یوتیوب MinnMax، دلایل جالب توجهی را ارائه کرد. او معتقد است کارکنان ناتی داگ در حال حاضر فعالیت خاصی برای انجام دادند ندارند و سایر پروژه‌هایشان نیز در مرحله‌ی پیش تولید به‌سر می‌برند. شرایر علاوه‌بر موارد مذکور، تمایل این استودیو به آشنایی با سخت‌افزار PS5 را  یکی از دلایل مهم چنین اقدامی می‌داند.

شرایر در گزارش خود به ساخت یک عنوان چندنفره توسط ناتی داگ اشاره کرد که با توجه به احتمالات موجود، ممکن است نسخه‌ی مولتی‌پلیر The Last of Us Part 2 باشد که Factions نام دارد. اما ساخت چنین اثری نیاز به نفرات زیادی نداشته و با توجه به تمرکز ناتی داگ بر روی ریمیک بازی لست آو آس، اکثر کارمندان این استودیو به سراغ بازسازی دنیای پساآخرالزمانی جوئل و الی خواهند رفت.

در همین راستا نیل دراکمن که به‌ تازگی سمت مدیریتی کسب کرده است، به شایعات دامن زد. دراکمن از پروژه‌های جدید ناتی داگ خبر داد و طرفداران را برای رویارویی با بازی‌های هیجان‌انگیز در آینده آماده کرد. به گفته‌ی این بازی‌ساز خلاق، پروژه‌ی بعدی استودیو می‌تواند هر چیزی باشد؛ از سومین نسخه‌ی The Last of Us گرفته تا یک IP جدید.

نظر شما درباره‌ی ریمیک بازی لست آو آس چیست؟ آیا از شنیدن این خبر شوکه شدید و بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی بازی هستید یا مثل خیلی از طرفداران، انجام چنین کاری را لازم نمی‌دانید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*