بازی GTA VI

احتمال رقم خوردن بازی GTA VI در شهر وایس سیتی قوت گرفت

با به‌روزرسانی وب‌سایت‌های مربوط به راک‌ استار، شایعات پیرامون رقم خوردن بازی GTA VI در شهر وایس سیتی پررنگ‌تر از همیشه شده است.

گیمرها در سراسر جهان به‌ دنبال اخبار جدیدی از ششمین نسخه‌ی GTA هستند. با این‌که GTA 6 هنوز توسط راک‌ استار تأیید هم نشده است، اما این موضوع نتوانسته باعث جلوگیری از فاش شدن اخبار توسط خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های مختلف شود. هم‌اکنون به‌نظر می‌رسد تعدادی از طرفداران این سری با کشف یکی از همین سایت‌ها، به شایعات تازه‌ای درباره‌ی بازی GTA 6 پی برده‌اند.

در حالی که GTA مشغول سپری کردن غیبتی حدوداً ده ساله می‌باشد و طی این سال‌ها حضور تازه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی نداشته است، اما همچنان جزو محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ این صنعت به‌حساب می‌آید. آخرین عنوان از این مجموعه GTA 5 نام داشت که در سال 2013 منتشر شد و به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. طرفداران این سری کماکان از تجربه‌ی GTA Online لذت می‌برند و در جهان گسترده‌اش به گشت و گذار می‌پردازند اما هنوز منتظر GTA 6 هستند.

شایعات جدید درباره بازی GTA VI

به‌روزرسانی‌ اخیر یک وب‌سایت که به ناشر بازی GTA VI یعنی Take-Two Interactive تعلق دارد، مجدداً به شایعات دامن زده است. طبق گزارش کاربر اکانت GTA 6 News در توییتر، دامنه‌ی Rockstarcartel در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ به‌روز شده و این به‌روزرسانی شامل ارجاعاتی به میامی بوده است. موضوعی که می‌تواند به خط داستانی ششمین نسخه ارتباط داشته باشد و احتمال وقوع بازی در شهر وایس سیتی را افزایش دهد. ادعای یکی دیگر از کاربران توییتر درباره‌ی این موضوع، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این شخص به سال ثبت شدن دامنه‌ی Rockstarcartel اشاره می‌کند. این دامنه در سال ۲۰۰۲ به ثبت رسیده و تاریخ ایجاد آن نیز با تاریخ انتشار بازی GTA: Vice City یکی است.

هرچند که این اطلاعات از منابع موثقی منتشر نشده‌اند و هنوز نمی‌توان روی‌شان حساب باز کرد. اما این موضوع به کاهش نظریه‌های متعدد هواداران درباره‌ی وقوع داستان GTA 6 در شهر Vice City کمک چندانی نکرده است. این بازی علاوه‌بر تئوری‌های مختلف، طعنه‌های فراوانی را نیز دریافت می‌کند. برخی از کاربران اینترنت می‌گویند ششمین نسخه شامل عنوانی سری به‌نام Project Americas است که تمام شهرهای معروف این مجموعه را مانند سن آندریاس، لیبرتی سیتی و وایس سیتی وارد یک بازی خواهد کرد.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی و قابل اتکایی درباره بازی GTA VI وجود ندارد و احتمالاً در آینده‌ باید منتظر واکنش‌های بیشتری از سوی راک استار و Take-Two باشیم. با توجه به تمام این تفاسیر، باید قبول کرد که شایعات درباره‌ی این عنوان مورد انتظار پایانی ندارند و حداقل تا زمان قطعی شدن ساخت بازی ادامه‌دار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*