دنباله سریال آشنایی با مادر

دنباله سریال آشنایی با مادر توسط شبکه هولو ساخته می‌شود

دنباله سریال آشنایی با مادر وارد مرحله تولید شد. این مجموعه آشنایی با پدر – How I Met Your Father نام دارد و توسط شبکه‌ هولو ساخته می‌شود.

شبکه‌ CBS از مدت‌ها قبل به فکر تولید یک اسپین‌-آف برای سیت‌کام پرطرفدارش یعنی سریال آشنایی با مادر بود. در سال ۲۰۱۴ کریگ توماس و کارتر بیز به‌عنوان نویسندگان این مجموعه در کنار امیلی اسپیوی، فیلم‌نامه‌‌ای را نوشتند که قرار بود تبدیل به دنباله آشنایی با مادر شود. گرتا گرویگ و درو تارور برای بازی در سریال انتخاب شده بودند اما این سیت‌کام جدید هیچ‌وقت ساخته نشد.

دو سال و نیم بعد آیزاک آپتکر و الیزابت برگر وارد ماجرا شدند و شروع به نگارش فیلم‌نامه کردند. این پروژه با توجه به حضور ناگهانی این دو در سریال این ما هستیم  (This Is Us) نیمه‌کاره رها شد و مجدداً به حالت بلاتکلیفی درآمد. اعضا استودیو قرن بیستم در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تلاش کردند تا ادامه سریال آشنایی با مادر را بسازند و با استفاده از آلیسون بنت نویسنده مجموعه تو بدترینی (You’re the Worst)، خواهان افزایش سرعت و کیفیت در کار بودند اما طبق معمول این اتفاق رخ نداد و سریال ساخته نشد.

با جزئیات سریال How I Met Your Father آشنا شوید

حالا شبکه‌ آنلاین هولو دست به کار شده و با سفارش یک فصل ده قسمتی، برگرداندن آپتکر و برگر و استفاده از کریگ توماس و کارتر بیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، می‌خواهد جان تازه‌ای به این سیت‌کام ببخشد. داستان دنباله سریال آشنایی با مادر به زندگی سوفی اختصاص دارد. او در حال حاضر ماجرای آشنایی با همسرش را برای پسرشان بازگو می‌کند. اتفاقات سریال در سال ۲۰۲۱ جریان داشته و در این بین سوفی و دوستان همیشگی‌اش علاوه‌بر مقابله با مشکلات مختلف زندگی، باید به خودشناسی برسند و روابط عاشقانه‌شان را بهبود ببخشند.

هیلاری داف به‌عنوان ستاره‌ جدید آشنایی با پدر شناخته می‌شود اما این بازیگر آمریکایی تنها در مقابل دوربین نخواهد بود و به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. او علاوه‌بر اظهار شادمانی از حضور در سیت‌کام جدید شبکه‌ی هولو، خود را یکی از سرسخت‌ترین هواداران سریال آشنایی با مادر معرفی کرد که به‌خوبی  حال و هوای اثر را می‌شناسد و می‌تواند با اشتیاق فراوانی در نقش سوفی مقابل دوربین قرار گیرد.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای دنباله سریال آشنایی با مادر وجود ندارد و باید منتظر اخبار بیشتری از طرف شبکه‌ هولو و استودیو قرن بیستم باشیم. با این حال انتظار می‌رود فصل اول اسپین-آف سریال آشنایی با مادر در سال ۲۰۲۲ آماده پخش باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*