ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها به گران‌ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل شد

سریال مورد انتظار ارباب حلقه ها با توجه به مبالغ سرسام‌آور شبکه‌ی آمازون، به بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین مجموعه در تاریخ تلویزیون تبدیل خواهد شد.

طبق شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود، انتظار می‌رفت پروژه‌ی جدید آمازون یعنی سریال The Lord of the Rings، مجموعاً با هزینه‌ای معادل یک میلیارد دلار ساخته شود اما در حال حاضر برای تولید اولین فصل این سریال حدود ۴۶۵ میلیون دلار هزینه شده است. این رقم نشان از رکوردشکنی آمازون دارد و بالاتر از برآوردهای گزارش‌شده‌ی قبلی است.

بیشتر بخوانید:

این‌ها پرهزینه ترین سریال های تاریخ هستند

همان‌طور که می‌دانید سریال ارباب حلقه ها در کشور نیوزیلند ساخته می‌شود و با توجه به همین موضوع، استوارت نش (Stuart Nash)، وزیر توسعه اقتصادی و گردشگری این کشور طی مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی مورنینگ ریپورت، وضعیت آمازون را این‌گونه توصیف می‌کند:

آن‌چه می‌توانم به شما بگویم این است که آمازون فقط برای فصل اول ارباب حلقه ها ۶۵۰ میلیون دلار نیوزیلند ‌(معادل ۴۶۵ میلیون دلار آمریکا) هزینه کرده است. این موضوع فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. The Lord of the Rings به بزرگ‌ترین سریال تمام دوران‌ها تبدیل خواهد شد.

با توجه به اسناد رسمی و اطلاعات موجود که همگی توسط دولت نیوزیلند تأیید و ارائه شده‌اند، می‌توان از ادامه‌ی پروسه‌ی تولید ارباب حلقه ها تا فصل پنجم مطمئن شد.

علاوه‌بر این موارد، احتمال ساخت یک اسپین‌-آف با توجه به صحنه‌های گرفته شده در این کشور وجود دارد. اگر کماکان به مبلغ هنگفت شبکه‌ی آمازون برای ساخت این درام فانتزی فکر می‌کنید، بهتر است نگاهی داشته باشید به هزینه‌های سریال محبوب شبکه‌ی «اچ بی او» یعنی گیم آو ترونز. این سریال با بودجه‌ای نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار برای هر فصل تولید شد و اگر بخواهیم مقایسه‌ای کوچک انجام دهیم، هزینه‌ی ساخت دو فصل از سریال ارباب حلقه ها معادل با تمام فصول گیم آو ترونز خواهد بود.

فصل اول سریال The Lord of the Rings در سال 2021 منتشر خواهد شد و با توجه به تیم بازیگری نه‌چندان سرشناس سریال، اکثر طرفداران منتظر داستانی حماسی و جلوه‌های بصری مسحور کننده هستند تا موجب زنده شدن خاطرات‌شان با این فرنچایز محبوب شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*