نمایشگر ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن

جزئیات جذابی از نمایشگر ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن به بیرون درز کرد

جزئیات تازه‌ای از نمایشگر ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن – Redmi K40 Gaming Edition، نخستین گوشی گیمینگ شیائومی از جمله نرخ رفرش و پوشش رنگی آن فاش شد.

گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن، نخستین گوشی گیمینگ برند شیائومی محسوب می‌شود که به زودی رونمایی خواهد شد. در حالی که این گوشی عضوی از خانواده ردمی کی ۴۰ است، اما از نظر مشخصات فنی کاملاً با آن‌ها متفاوت است و آنطور که شنیده‌ایم، یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای نمایشگر ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ در بنچمارک آنتوتو امتیاز بسیار خوبی را کسب کرد

این گوشی ظاهراً به یک نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود و تمام ویژگی‌های نمایشگر یک گوشی پرچمدار را نیز یدک می‌کشد. این پنل جدید ۱۰ بیتی است، بدان معنا که روی کاغذ ۱ میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارد. در مقایسه با آن، نمایشگری که در اکثر گوشی‌های سال ۲۰۲۰ استفاده می‌شد، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می‌گذاشت. و همه‌ی این‌ها به معنای تولید رنگ بهتر و جابجایی‌های روان روی صفحه است.

روشنایی این نمایشگر ۸۱۹۲ سطح مختلف دارد که به آن اجازه می‌دهد تقریباً با هر شرایطی سازگار باشد. از دیگر مشخصات جالب توجه این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از +HDR10، پوشش فضای رنگ DCI-P3 و احتمالاً اندازه ۶.۴۳ اینچی اشاره کرد. تنها ۴ روز با رونمایی رسمی از این گوشی فاصله داریم. انتظار می‌رود طی روزهای آینده تا پیش از رونمایی رسمی اطلاعات بیشتری از این گوشی گیمینگ چینی به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*