گوشی ایسوس زنفون 8

گوشی ایسوس زنفون 8 با اسنپدراگون 888 در Geekbench دیده شد

Asus قصد دارد ZenFone 8 را رونمایی کند. حال گوشی ایسوس زنفون 8 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شده است.

تا امروز چندین خبر در مورد سری Asus ZenFone 8 منتشر شده بود اما اکنون گوشی ایسوس زنفون 8 در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. دستگاهی که مشخصات آن فاش شده دارای شماره مدل ASUS_I004D است و بر اساس بررسی‌های XDA باید همان زنفون 8 باشد.

لیستی که منتشر شده است، نشان می‌دهد Zenfone 8 از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام در کنار 8 گیگابایت رم و اندروید 11 بهره می‌برد. این محصول ایسوس توانسته امتیاز 1124 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 3669 را در بخش چند هسته‌ای کسب کند. این امتیاز با امتیاز سایر دستگاه‌هایی که از چیپست پرچمدار کوالکام بهره می‌برند، تفاوت چندانی ندارد و به امتیاز زنفون 8 مینی که هفته گذشته منتشر شد نیز نزدیک است.گوشی ایسوس زنفون 8

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده است، تمامی مدل‌های سری زنفون 8 از تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر امولد با وضوح فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌برند. در بخش دوربین، قرار است سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 ساخت سونی، سنسور اصلی باشد. علاوه بر این، شاهد سنسور Sony IMX 663 نیز خواهیم بود. سری Zenfone 8 از شارژ سریع 30 واتی بهره خواهد برد.

تا زمان معرفی دستگاه، مشخصات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*