تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل

ویژه برنامه‌های هیات آنلاین را در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل به صورت زنده تماشا کنید

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل ویژه برنامه‌های هیات آنلاین را در ماه رمضان با هدف حمایت از تولید محتوای مذهبی و کمک به تعمیق مفاهیم دینی در جامعه به صورت زنده و رایگان برای کاربران پخش می‌کند.

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل ویژه برنامه‌های هیات آنلاین را همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف حمایت از تولید محتوای مذهبی و کمک به تعمیق مفاهیم دینی در جامعه برای کاربران خود در نظر گرفته است. این ویژه برنامه در ۲۸ قسمت و با حضور کارشناسان مذهبی، واعظان و مداحان مشهور در شب‌های ماه مبارک رمضان به صورت زنده و رایگان برای کاربران پخش می‌شود.

همکاری تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل با مجموعه هیات آنلاین

اپراتور ایرانسل همکاری خود را با مجموعه هیات آنلاین برای پخش ویژه‌برنامه‌های مذهبی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکه اختصاصی، از سال گذشته و همزمان با ایام عزاداری محرم‌الحرام آغاز کرده است. در همین راستا ایرانسل و مجموعه هیات آنلاین در تاریخ ۲۵ مرداد 99 تفاهم‌نامه‌ای را برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های زیرساختی، فنی و رسانه‌ای ایرانسل در مراسم عزاداری حسینی (ع) به امضا رساندند و دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز طی این همکاری نشان خادم‌الحسینی را از مجموعه هیات آنلاین دریافت کرده بود.

هیات آنلاین یک سامانه پخش برنامه‌های فرهنگی مذهبی محسوب می‌شود که هیئت‌های مذهبی قادرند با ثبت‌نام در این پلتفرم مراسم‌های مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم و رمضان را به صورت زنده پخش کنند. این سامانه اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد و در این ماه مبارک، بیش از ۳.۵ میلیون بازدیدکننده داشت و به ویژه در شب‌های قدر آمار بیش از ۶۵۰ هزار بازدیدکننده را برای خود به ثبت رساند. یکی از برنامه‌های این سامانه ارتباط‌گیری با هیئت‌های شیعی در سراسر جهان و پخش برنامه‌های آنها است.

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل نیز در همین رابطه برای کاربران و مخاطبان خود برنامه‌های ویژه دیگری را با اشتراک رایگان در نظر گرفته است. این برنامه‌ها مواردی چون پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی و مداحی از شبکه «لنز و ماه»، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکه «لنز فیلم» و پخش مجموعه ویژه مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز را شامل می‌شود. همچنین برنامه ورزشی «محوطه جریمه» با موضوع فوتبال و حواشی آن در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در شبکه «لنز اسپورت» برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل در کنار برنامه‌های فوق، برای ماه مبارک برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را نیز به همراه یک شگفتانه برای عید سعید فطر در نظر گرفته است که جزئیات آنها به زودی اعلام خواهد شد. کاربران برای مشاهده ویژه برنامه‌های هیات آنلاین در اپلیکیشن لنز ایرانسل می‌توانند به آدرس lenz.ir/video/248539836 مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*