ایرانسل

ایرانسل به مناسبت روز جهانی زمین پاک با سازمان محیط زیست همکاری می‌کند

ایرانسل به مناسبت روز جهانی زمین با هدف آگاهی رسانی برای ترویج مصرف کمتر پلاستیک، تولید زباله کمتر و مصرف کمتر انرژی‌های تجدید ناپذیر با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می‌کند.

اپراتور ایرانسل در روز پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 به مناسبت روز جهانی زمین با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری مشترکی را آغاز کرد. از اهداف این همکاری می‌توان به مصرف کمتر پلاستیک، تولید زباله کمتر و مصرف بهینه انرژی‌های تجدید ناپذیر که منجر به زمین پاک، طبیعتی سالم و آینده‌ای روشن می‌شود، اشاره کرد.

جزئیات همکاری ایرانسل با سازمان محیط زیست

اولین گام این همکاری با پیگیری اهداف آموزشی، ترویجی و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بر بسترهای آماده ایرانسل شروع شده است و در ادامه نیز شامل فعالیت‌های دیگری خواهد شد. گفتنی است روز جهانی زمین مطابق با ۲۲ آوریل، جنبشی بین‌المللی در حوزه محیط زیست محسوب می‌شود که در راستای ارتقا آگاهی، آموزش مسائل محیط زیست و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین فعالیت می‌کند. شعار سال جدید این جنش احیای زمین انتخاب شده و در ایران نیز با شعار «احیای زمین؛ افزایش بهره‌وری برای توسعه» فعالیت‌های متعددی در این حوزه انجام خواهد داد.

اپراتور ایرانسل نیز در همین رابطه با سازمان حفاظت از محیط زیست همکاری‌های مشترکی را شروع کرده‌اند تا در راستای هدف احیا زمین فعالیت کنند. گفتنی است اپراتور ایرانسل در در گذشته نیز برای حفاظت از محیط زیست اقداماتی را به انجام رسانده است. این اپراتور از اسفندماه ۱۳۹۶ پروژه مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شروع کرده و علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ را با موفقیت ۹۵ درصد به پایان رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است.

اپراتور ایرانسل همچنین در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ نیز با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداده است تا ضمن نتایج مستمر توسعه‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک شود که فرایند اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه