فیلم Mad Max

جزئیات جدیدی از اسپین‌-آف فیلم Mad Max منتشر شد

تازه‌ترین اطلاعات از اسپین-آف فیلم Mad Max منتشر شد. Furiosa در جهان پساآخرالزمانی‌اش کریس همسورث و آنیا تیلور-جوی را هم‌بازی خواهد کرد.

طی کنفرانسی مطبوعاتی که با حضور جورج میلر و کریس همسورث در ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) استرالیا برگزار شد، میلر از آغاز فیلمبرداری Furiosa در سال آینده خبر داد. اسپین-آف فیلم Mad Max قرار است در کشور استرالیا تولید شود و آنیا تیلور-جوی بازیگر محبوب سریال گامبی وزیر به‌جای شارلیز ترون نقش ایمپریتر فیوروسا را بازی خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری AP، انتظار می‌رود این فیلم به بزرگ‌ترین اثر تولید شده در استرالیا تبدیل شود. همچنین با توجه به صحبت‌های نخست وزیر ایالت نیو ساوت ولز، جدیدترین پروژه‌ی فیلم‌سازی جورج میلر حداقل ۳۵۰ میلیون دلار استرالیا (معادل ۲۴۱ میلیون دلار آمریکا) به اقتصاد محلی این ایالت تزریق می‌کند و چیزی حدود ۸۵۰ شغل به‌وجود خواهد آورد.

صحبت‌های جورج میلر راجع‌به اسپین-آف فیلم Mad Max

علاوه‌بر این موارد، میلر به مشکلات تولید و حواشی مختلف پیرامون برادران وارنر نیز اشاراتی داشته است که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

از زمانی که ساخت Fury Road را آغاز کردیم، فکر می‌کنم شش نوع روش و جهان‌بینی مختلف در آن‌ها وجود داشته است. این اختلاف نظرها به ثبات رسیده و حالا اعضای کلیدی برادران وارنر می‌توانند تمام تمرکزشان را به آثار جدید اختصاص دهند و این فیلم هم یکی از آن‌هاست.

کریس همسورث در این کنفرانس مطبوعاتی همراه میلر بود و درباره‌ی حال و هوای اسپین‌-آف فیلم Mad Max صحبت کرد. این بازیگر استرالیایی که هم‌اکنون در فیلم ابرقهرمانی مارول Thor: Love and Thunder مشغول نقش‌آفرینی است، در رابطه با Furiosa می‌گوید:

بازی در این فیلم برایم به‌شدت رویایی و لذت‌بخش است. من با مد مکس بزرگ شده‌ام و این موضوع مهم و نمادینی محسوب می‌شود. بازی در فیلم جورج میلر افتخار بزرگی است که فشارهای زیادی را به همراه دارد اما بی‌نهایت هیجان‌انگیز و الهام‌بخش خواهد بود.

فیلم طوفانی Mad Max: Fury Road در حین پروسه‌ی تولید با مشکلات زیادی مواجه شد. از وضعیت نامساعد جوی کشور استرالیا و سفر به جمهوری نامیبیا گرفته تا مسائل حقوقی. این اثر هیجان‌انگیز در سطح جهان به فروش ۳۷۶ میلیون دلاری دست پیدا کرد. میلر امیدوار است با توجه به ثبات فعلی برادران وارنر و وضعیت حال حاضر استرالیا، مجدداً دچار مشکلات سال ۲۰۱۵ نشود و در گیشه موفق‌تر باشد.

جورج میلر اسپین-آف فیلم Mad Max با نام Furiosa  را عنوانی منحصربه‌فرد می‌داند که علاوه‌بر ویژگی‌های جدید، طرفداران قدیمی را هم راضی خواهد کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*