خودرو برقی فراری

اولین خودرو برقی فراری تا سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فراری با اشاره به استقبال مشتریان از خودروهای الکتریکی اعلام کرد اولین خودرو برقی فراری تا سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد.

جان الکان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فراری عنوان کرد امروزه مشتریان تمایل بیشتری به خرید خودروهای الکتریکی دارند و به همین دلیل ما نیز برای پاسخگویی به نیازهای جدید بازار قصد داریم اولین خودرو برقی خود را تا سال 2025 به بازار عرضه کنیم. وی افزود نخستین خودرو برقی Ferrari از ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر خودروهای برقی بهره خواهد برد و قطعا می‌تواند به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

عرضه نخستین خودرو برقی فراری تا سال 2025

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فراری در ادامه بیان کرد به دنبال تولید خودرو برقی ویژه‌ای هستیم که بتواند در تاریخ خودروهای الکتریکی یک نوآوری کامل باشد. وی افزود در این شرکت خودروسازی همچنان برنامه تولید خودروهای هیبریدی دنبال خواهد شد، اما باید جنبه‌های فناوری بیش از پیش توسعه یابد؛ زیرا Ferrari به عنوان تولیدکننده محصولات اسپرت با محدودیت‌هایی روبه‌رو است که می‌بایست آنها را رعایت کند.

جان الکان در مورد نخستین خودرو الکتریکی فراری جزئیات بیشتری را اعلام نکرد، اما خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این محصول دو در بوده و از یک فناوری ویژه بهره می‌برد که باعث ایجاد انقلاب در بازار خودروهای الکتریکی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*