هاوال XY

رونمایی از شاسی بلند مفهومی هاوال XY در نمایشگاه خودروی شانگهای

اتومبیل جدید برند هاوال با نام هاوال XY به تازگی در نمایشگاه خودروی شانگ‌های رونمایی شده است. این خودرو تا مدتی با نام BO2 شناخته می‌شد.

نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 این روزها در حال برگزاری است و به فرصت مناسبی برای شرکت‌های خودروسازی چینی تبدیل شده تا محصولات جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش در بیاورند. پیش از افتتاح نمایشگاه شانگهای، پوستری از نسل سوم هاوال H6 به انتشار رسید که از عرضه پرچمدار جدید این برند خبر می‌داد. اکنون هاوال از این اتومبیل با یک اسم دیگر در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرده است. این خودرو برای مدت زمان زیادی با کد BO2 در محافل خودرویی چین شناخته می‌شد.

هاوال XY

تولید هاوال XY بر اساس پلتفرم لیمو

محصول رونمایی شده هاوال در شانگهای، هاوال ایکس وای نام دارد که یک مدل مفهومی محسوب می‌شود و به هیچ وجه شبیه به محصول تولید انبوه به نظر نمی‌رسد. چراغ‌های باریک و یک تکه المان اصلی ظاهر هاوال XY هستند که در قسمت بالای جلوپنجره این اتومبیل جای‌گذاری شده‌اند. طراحی چراغ‌های عقب این خودرو نیز شبیه به حرف X هستند که یکی از حروف موجود در هاوال XY است. این خودرو مطابق با یک پلتفرم جدید ساخته شده که لیمو نام دارد و به نظر نمی‌رسد در حال حاضر هاوال قصد تولید انبوه آن را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*